Przetargi

Informacja z sesji otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym "Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Teresin"

 

                                                                                                          Dmosin, dn. 20.04.2018r
Z.P. 271.1.PN. 1.2018

Dotyczy:

Przetargu nieograniczonego pn.: „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Teresin:

Gmina Dmosin na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017r.  poz. 1579 z późn. zm.) przekazuje poprzez zamieszczenie na stronie internetowej  informacje z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Przebudowa
i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Teresin” 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia w wysokości : 1160000,00 zł (brutto)
(słownie złotych brutto: jeden milion sto sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100 )

W postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęło     5     ofert:

1) H2Optim Sp. z o.o. Sp.K.

Baranowo, ul. Poznańska 40, 62-081 Przeźmierowo

Cena brutto 1 972 920,00 

Okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodnie z warunkami określonymi w siwz.

2) HYDRO-MARKO Sp z o.o. Sp.k. , ul. Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin

Cena brutto        2 247 210,00  zł

Okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodnie z warunkami określonymi w siwz
 3) WATERTECH , Dorota Grzelak-Kowalczyk

 91-496 Łódź, ul. Świtezianki 16

 Cena brutto   2 275.500,00  

Okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodnie z warunkami określonymi w siwz.

 

4) P.P.U. PRO-MET H. Kobusiński i wspólnicy Spółka Jawna

ul. Borecka 29a, 63-720 Koźmin Wielkopolski

Cena brutto  2 330 684,81  

Okres gwarancji jakości i rękojmi: 48 miesięcy.

Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodnie z warunkami określonymi w siwz.      

5) Firma Bartosz Sp. J Bujawiecki, Sobiech
    ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok
   Oddział Kielce ul. Zgodna 68a, 25-378 Kielce
              
Cena brutto 1 670 064,55  
             
Okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy.
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności zgodnie z warunkami określonymi w siwz.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2018 12:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Włodarczyk
Ilość wyświetleń: 82
20 kwietnia 2018 12:59 Alicja Włodarczyk - Dodanie załącznika [informacja_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 kwietnia 2018 12:58 Alicja Włodarczyk - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)