Dmosin, dnia 19.06.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na podstawie
art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm..) na
Opracowanie studium wykonalności projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dmosin”, na potrzeby złożenia wniosku
o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV2.1. Termomodernizacja budynków–ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach naboru RPO WŁ Zintegrowane Inwestycje Terytorialne w trybie pozakonkursowym EFRR.
Gmina Dmosin zgodnie z harmonogramem naboru projektów EFRR otrzyma wezwanie
do złożenia wniosku w terminie do 30.06.2017r. z terminem gotowości do złożenia wniosku
o dofinansowanie III kwartał 2017r.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie studium wykonalności projektu
pn.: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dmosin”
na potrzeby złożenia wniosku o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV2.1. Termomodernizacja budynków–ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach naboru RPO WŁ Zintegrowane Inwestycje Terytorialne w trybie pozakonkursowym EFRR.
Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej obiektów Zespołu Szkół Samorządowych w Dmosinie składający się z trzech połączonych budynków: budynku Szkoły Podstawowej, budynku Sali gimnastycznej, budynku gimnazjum oraz wymiany źródła ciepła tj. zmiany paliwa pierwotnego (oleju opałowego) w zainstalowanych kotłach olejowych na paliwa odnawialne (pellety)
W ramach opracowania Studium Wykonalności Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
Opracowania Studium wykonalności projektu zgodnie z aktualnymi Zasadami Przygotowania Studium Wykonalności Dla Projektów Realizowanych w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (ostatnia aktualizacja 22 maja 2017r)
weryfikacji dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami RPO WŁ,
opracowania wniosku o dofinansowanie zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku otrzymaną przez Zamawiającego od IP w wezwaniu do złożenia wniosku.
Opracowanie wszystkich załączników zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku
(w szczególności załącznik 11a)
weryfikacji załączników do wniosku,
pomocy w skompletowaniu i przygotowaniu kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku,
Przeprowadzenie analizy występowania w projekcie pomocy publicznej.
Przeprowadzenie analizy czy projekt generuje dochód.
Bezzwłocznego poprawienia ww. dokumentów w razie otrzymania przez Zamawiającego uwag od Instytucji Pośredniczącej oraz od Instytucji Zarządzającej,
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich spełnienia:
W postępowaniu mogą wsiąść udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą oświadczenie w tym zakresie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz odpowiednim potencjałem technicznym i osobami posiadającymi doświadczenie w realizacji studium wykonalności.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie. Oświadczenie zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik 1
do ogłoszenia.
III. Inne warunki
Inne istotne warunki zamówienia : Termin płatności -21 dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego wystawionej przez Wykonawcę . Wykonawca jest uprawniony wystawić fakturę VAT/ rachunek po odebraniu przez Zamawiającego przedmiotu umowy protokołem odbioru bez zastrzeżeń oraz po przyjęciu przez Instytucje Pośredniczącą i Instytucje Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami bez zastrzeżeń tj. po dokonaniu pozytywnej oceny strategicznej oraz po pozytywnej ocenie formalnej
Warunki umowy według wzoru umowy –załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
Termin realizacji zamówienia maksymalnie do pięciu tygodni od dnia podpisania umowy.
IV . Kryteria oceny ofert:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
Oferty Wykonawców będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
CENA -95%;
Termin realizacji zamówienia: - 5%
Informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny:
Kryterium „cena ofertowa”:
Wartość punktowa ceny oferty będzie liczona wg wzoru :
Cena oferty najniższa
wartość punktowa ceny oferty = ------------------------------------------- x 95 pkt
cena oferty badanej
Kryterium „termin realizacji zamówienia”
W zakresie kryterium termin realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega, iż maksymalny termin realizacji zamówienia ustala się maksymalnie na 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zamawiający przy ocenie oferty w zakresie terminu realizacji zamówienia przyzna ilość punktów w następujący sposób:
- oferta z terminem wykonania zamówienia do 4 tygodni otrzyma 5 pkt.
- oferta z terminem wykonania zamówienia do 5 tygodni otrzyma 0 pkt.
Oferty z terminem wykonania zamówienia dłuższym niż 5 tygodni zostaną odrzucone.
Ofertom z terminem krótszym niż 4 tygodnie zostanie przyznana maksymalna ilość punktów w tym kryterium tj. 5 pkt.
Otrzymane punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane, wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty na podstawie kryteriów.
V. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Formularze cenowe (wzór w załączeniu) proszę składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a
do dnia 28.06.2017r. do godziny 10:00.
Alicja Włodarczyk
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
_____________________________________________________________________________________
Dmosin, dn. 22.06.2017r.
W związku z otrzymanymi pytaniami do prowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia na: „Opracowanie studium wykonalności projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dmosin”, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z odpowiedziami:
1. Czy posiadacie Państwo dokumentację projektowo kosztorysową?
Obecnie trwają czynności odbiorowe dokumentacji projektowej.
2. Czy Posiadacie Państwo audyt energetyczny?
Zamawiający posiada Audyt energetyczny.
3. Czy Posiadacie Państwo zaopiniowany przez NFOŚiGW lub WFOŚiGW w Łodzi Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru, na którym realizowany jest projekt?
Zamawiający posiada zaopiniowany przez WFOŚiGW w Łodzi Plan Gospodarki Niskoemisyjnej.
Alicja Włodarczyk
Inspektor d/s Zamówień Publicznych
_________________________________________________________________________________
W związku z pojawiającymi się sprzecznościami we wzorze umowy w załączeniu poprawiony wzór umowy do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na: „Opracowanie studium wykonalności projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dmosin”,
Alicja Włodarczyk
Inspektor d/s Zamówień Publicznych
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin