Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2019

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DO 30.000 EURO - „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE  PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO



Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie zamówienia pn.:  „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”

I. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w zestawieniu do niniejszego ogłoszenia (załącznik Nr 2 do ogłoszenia).

Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1.    dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne i jakościowe, a w szczególności: są fabrycznie nowe, posiadają nienaruszone cechy oryginalnego opakowania, wszystkie materiały muszą być oryginalne – zgodne z zalecanymi przez producenta eksploatowanego sprzętu, nie dopuszcza się zamienników i materiałów regenerowanych i wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy,
2.    dostarczać materiały raz w miesiącu w terminie i ilościach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonów,
3.    miejscem dostawy zamawianych materiałów jest siedziba Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
4.    koszty dostawy obciążają Dostawcę,
5.    do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Dostawca,
6.    na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi bądź innymi wymaganiami, dotyczących materiałów,
7.    jeżeli zostanie stwierdzone, że dostarczone materiały są uszkodzone lub posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie, a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego, Dostawca na własny koszt wymieni je na nowe, nieuszkodzone i niewadliwe w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego,
8.    Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów,
9.    strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.
10.    zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto Dostawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;

II. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2020roku.

III. W postępowaniu mogą wsiąść udział  wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym zakresie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie zawarte w druku oferty)
V.    Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1.    Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Sprzedawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów.
2.    Strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością
i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.
3.    Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto wskazane na fakturze VAT, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.


Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%;
Wykonawca określi cenę  (brutto) - za cały przedmiot zamówienia na podstawie zestawienia materiałów biurowych i druków z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Ofertowa cena brutto za cały przedmiot zamówienia  powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy określone we wzorze umowy oraz niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia  wraz z obowiązującym podatkiem VAT.
Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą zestawienie materiałów biurowych i druków zgodne z podaną ceną w ofercie.

Oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do ogłoszenia należy składać
do dnia 24 maja 2019r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin
pokój nr  11.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 11.


                                                                                                           Maria Kowalska
                                                                                                               Inspektor

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 maja 2019 13:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sylwia Wosik
Ilość wyświetleń: 614
17 maja 2019 13:17 (Sylwia Wosik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2019 13:16 (Sylwia Wosik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_zestawienie_mat_biurowych.xls] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2019 13:15 (Sylwia Wosik) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_wzor_oferty.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)