OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130.000,00 zł
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130.000,00 zł na wykonanie zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”.
I. Przedmiotem zamówienia jest : „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w zestawieniu do niniejszego ogłoszenia (załącznik Nr 2 do ogłoszenia).
Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1. Dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne i jakościowe, a w szczególności: są fabrycznie nowe, posiadają nienaruszone cechy oryginalnego opakowania, wszystkie materiały muszą być oryginalne – zgodne z zalecanymi przez producenta eksploatowanego sprzętu, nie dopuszcza się zamienników i materiałów regenerowanych i wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy.
2. Dostarczać materiały raz w miesiącu w terminie i ilościach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonów.
3. Miejscem dostawy zamawianych materiałów jest siedziba Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Koszty dostawy obciążają Dostawcę.
5. Do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Dostawca.
6. Na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi bądź innymi wymaganiami, dotyczących materiałów.
7. Jeżeli zostanie stwierdzone, że dostarczone materiały są uszkodzone lub posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie, a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego, Dostawca na własny koszt wymieni je na nowe, nieuszkodzone i niewadliwe w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego.
8. Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów.
9. Strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.
10. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto Dostawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
II. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2023 roku.
III. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym zakresie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie zawarte w druku oferty-załącznik nr 1)
V. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
1. Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Sprzedawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów.
2. Strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.
3. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto wskazane na fakturze VAT, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.
Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%;
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą cenę tj. przedstawi najniższą cenę w swojej ofercie.
Wykonawca określi cenę (brutto) - za cały przedmiot zamówienia na podstawie zestawienia materiałów biurowych i druków z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ofertowa cena brutto za cały przedmiot zamówienia powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy określone we wzorze umowy oraz niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z obowiązującym podatkiem VAT.
Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą (załącznik nr 1) zestawienie materiałów biurowych i druków zgodne z podaną ceną w ofercie.
Oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do ogłoszenia należy składać do dnia 15 września 2022 r. do godz. 9:00 w Urzędzie Gminy Dmosin, pokój nr 2.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.
Podinspektor
Katarzyna Janczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin