Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2023

Ogłoszenie o zamówieniu pn.: „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”

 

                                              

                                                                       OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                                            O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA

                                                         NIE  PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130.000,00 zł

 

            Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej  kwoty 130.000,00 zł  na wykonanie zamówienia pn.: „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”.

I. Przedmiotem zamówienia jest : „Dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń drukujących oraz druków”.

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w zestawieniu do niniejszego ogłoszenia (załącznik Nr 2 do ogłoszenia).

Istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:

1. Dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne i jakościowe, a w szczególności: są fabrycznie nowe, posiadają nienaruszone cechy oryginalnego opakowania, wszystkie materiały muszą być oryginalne – zgodne z zalecanymi przez producenta eksploatowanego sprzętu, nie dopuszcza się zamienników i materiałów regenerowanych i wyprodukowano je w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy.

2. Dostarczać materiały raz w miesiącu w terminie i ilościach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonów.

3. Miejscem dostawy zamawianych materiałów jest siedziba Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4. Koszty dostawy obciążają Dostawcę.

5. Do czasu odbioru materiałów przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów ponosi Dostawca.

6. Na każde żądanie Zamawiającego Dostawca jest zobowiązany okazać odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi bądź innymi wymaganiami, dotyczących materiałów.

7. Jeżeli zostanie stwierdzone, że dostarczone materiały są uszkodzone lub posiadają wady uniemożliwiające ich użytkowanie, a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego, Dostawca na własny koszt wymieni je na nowe, nieuszkodzone i niewadliwe w terminie 14 dni od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego.

8. Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów.

9. Strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.

10. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto Dostawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;

 

II. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 21 września 2024 roku.

 

 III. W postępowaniu mogą wziąć udział  wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą oświadczenie w tym zakresie.

 

IV. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie III Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym zakresie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie zawarte w druku oferty-załącznik nr 1)

 

V.  Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:

1. Zamawiający może zrezygnować z części materiałów, a Sprzedawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu sprzedaży mniejszej ilości materiałów.

2. Strony będą się rozliczać na podstawie faktur wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów po każdej dostawie.

3. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności przelewem na konto wskazane na fakturze VAT, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA - 100%;

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą cenę tj. przedstawi najniższą cenę w swojej ofercie.

Wykonawca określi cenę  (brutto) - za cały przedmiot zamówienia na podstawie zestawienia materiałów biurowych i druków z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Ofertowa cena brutto za cały przedmiot zamówienia  powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy określone we wzorze umowy oraz niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia  wraz z obowiązującym podatkiem VAT.

Wykonawca, przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą (załącznik nr 1) zestawienie materiałów biurowych i druków zgodne z podaną ceną w ofercie.

 

Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia należy składać do dnia 22 września 2023 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Dmosin, pokój nr 2.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.

                                                                                                 

                                                                                                              /-/  Katarzyna Janczak – inspektor

                                                                                                                                     ds. Obsługi Organów Gminy

                                                                                                                                    i Biuletynu Informacji Publicznej

                                                                                                                                   (podpis osoby prowadzącej postępowanie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 września 2023 15:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Janczak
Ilość wyświetleń: 151
25 września 2023 14:53 (Katarzyna Janczak) - Dodanie załącznika [i_informacja_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 września 2023 15:47 (Katarzyna Janczak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 września 2023 15:34 (Katarzyna Janczak) - Dodanie załącznika [zal_2_zestawienie_materialow_i_drukow.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)