Zasady dostępności

Informacja dotycząca wnioskowania o tłumacza języka migowego (PJM / SJM / SKOGN) w Urzędzie Gminy Dmosin

Zgłoszenie chęci skorzystania z usługi tłumacza języka migowego dokonuje osoba uprawniona będąca osobą doświadczającą trwale lub okresowo problemów z komunikowaniem się lub osoba działająca na podstawie jej upoważnienia, zwana dalej "osobą zgłaszającą", co najmniej na 2-3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Osoba zgłaszająca zobowiązana jest do wskazania wybranej metody komunikowania się.
Osoba zgłaszająca zobowiązana jest do wskazania sprawy związanej z realizacją świadczenia.
Osoba zgłaszająca może wyznaczyć termin realizacji świadczenia.
Zgłoszenie można wnieść:
- pisemnie na adres do korespondencji: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dmosin.pl
- poprzez e-PUAP na adres: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /dmosin/SkrytkaESP
- osobiście w siedzibie głównej Urzędu: Dmosin 9, 95-061 Dmosin
Usługa skorzystania z tłumacza języka migowego jest bezpłatna.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2025 12:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Mróz
Ilość wyświetleń: 32
25 marca 2025 12:29 (Marcin Mróz) - Opublikowanie dokumentu.
25 marca 2025 12:04 (Marcin Mróz) - Dodanie załącznika [wniosek_o_tumacza_migowego.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
25 marca 2025 12:04 (Marcin Mróz) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)