Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2025

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUpn. „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie” zadanie realizowane jest w ramach realizacji zadań własnych gminy w zakresie infrastruktury w sołectwach ,,Nasza infrastruktura sołecka” dla projektu Sołectwa Kołacin pod nazwą: ,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130 000,00 zł

 

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie

ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł na wykonanie zamówienia bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

pn. „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie”

zadanie realizowane jest w ramach realizacji  zadań własnych gminy w zakresie infrastruktury w sołectwach  ,,Nasza infrastruktura sołecka”  dla projektu  Sołectwa Kołacin pod nazwą:

,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”  

I.               

1.     Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, NIP 8331014738, REGON: 750148213, tel. (46) 874 74 85,  e-mail: sekretariat@dmosin.pl

2.     Nazwa zadania: „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie”, zadanie realizowane jest w ramach realizacji  zadań własnych gminy w zakresie infrastruktury w sołectwach  ,,Nasza infrastruktura sołecka”  dla projektu  Sołectwa Kołacin pod nazwą ,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin” 

3.     Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie” w celu realizacji wniosku sołeckiego pn. ,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”

Zakres zamówienia obejmuje:

1)     Utwardzenie terenu z kostki brukowej (o wymiarach 12m x8m = 96 m) – 1 szt.

2)     Budowa drewnianej altany ogrodowej (o wymiarach 5 x 10m ) – 1 szt.

3)     Zakup kompletów stołów piknikowych  - 10 kompletów

4)     Zakup i montaż ławek parkowych drewnianych z konstrukcją metalową – 3 szt.

5)     Zakup i montaż betonowego stołu do gry w szachy – 1 szt.

6)     Zakup i montaż grilla betonowego ogrodowego  - 1 szt.

7)     Zakup i montaż metolowych stojaków na rowery 5 stanowiskowych – 2 szt.

8)     Zakup i montaż koszy na śmieci – 2 szt.

9)     Zakup i montaż lamp solarnych -  2szt.

10) Zakup traw i krzewów ozdobnych.

5.     Miejsce realizacji zamówienia: Kołacin, gmina Dmosin, powiat brzeziński
Obręb ewidencyjny Kołacin PGR, numer ewidencyjny działki 32/2

6.     Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej  stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia. 

II.             INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA I PRZYSZŁEJ UMOWY:

1.   Cena obejmuje wszystkie koszty poniesione w związku z realizacją umowy.

2.   Wykonawca wraz z ofertą składa kosztorys ofertowy według załączonego wzoru zgodny ze złożoną ofertą.

3.   Cena za wykonanie zamówienia nie ulega zmianie przez cały czas obowiązywania umowy.

4.   Szczegółowe warunki umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiący załącznik
Nr 4 do ogłoszenia.

III.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WARUNKI WYKLUCZENIA Z POSTEPOWANIA

1.     W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą oświadczenie w tym zakresie.            (treść oświadczenia zawarta jest we wzorze oferty).

2.     Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 r., poz. 514)

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą według załącznika nr 3 do ogłoszenia.

3.     Oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść nie odpowiada treści przedmiotowego ogłoszenia.

4.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5.     Termin gwarancji – min. 36 miesięcy od dnia podpisania odbioru końcowego Termin gwarancji jest kryterium oceny ofert.

6.     Oferta wysłana elektronicznie powinna być podpisana i zeskanowana.

7.     Jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie złożył wymaganych oświadczeń, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne bądź zawierają błędy, zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

8.     Zamawiający poprawia  w ofercie:

1)     oczywiste omyłki pisarskie

2)     oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3)     inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

9.     W przypadku, o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

10.  Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub w przypadku, gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu lub wykluczeniu.

IV.           TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Do  31.10.2025 r.

V.              KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

1.     Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:

2.     Kryteria oceny ofert:

1)     Kryterium Cena

        Waga – 60%

2)     Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

Waga – 40 %

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

 

             Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

                                                                   Cn

                                              C =       ---------- x 60 pkt

                                                                    Cb

            gdzie,

C- ilość punktów za kryterium cena,

Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,

Cb – cena oferty badanej.

Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” liczona w okresach    miesięcznych:

            W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.

            W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.

            W przypadku zaoferowania gwarancji i rękojmi pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

 

 

 

              

  G o

G=

 

------------- x 40 pkt

 

 

    G max.

       

gdzie:        

G    -          wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,

G max. -       najdłuższy oferowany kres gwarancji

Go    -          okres gwarancji podany w badanej ofercie

 

Uwaga:

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości i rękojmi, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy, za którą przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).

 

3.     Termin związania z ofertą: 30 dni.

VI.            TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.     Ofertę (załącznik nr 2 do ogłoszenia) wraz z załącznikami, tj. załącznikiem nr 3 i załącznikiem nr 5 do ogłoszenia,  proszę składać w formie pisemnej
w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, do dnia 24.07.2025 r., lub pocztą elektroniczną na adres
rozwojlokalny@dmosin.pl do godziny 10:00

2.     Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej na adres e-mail wymagane jest złożenie podpisanej i zeskanowanej oferty, dopuszcza się również podpisanie oferty elektronicznie.

3.     O terminowości oferty decyduje data wpływu do Zmawiającego. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą brane pod uwagę. Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie, po przeanalizowaniu treści ofert.

4.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.

5.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Piórkowska,
tel. 46 874 73 77 wew. 24

 

                                                                                                     /-/ Katarzyna Piórkowska

                                                                                                         Inspektor ds. Rozwoju Lokalnego

                                                                                                               i Gospodarki Komunalnej

 Załączniki:

1.     Dokumentacja techniczna + przedmiary - załącznik Nr 1

2.     Wzór oferty- załącznik Nr 2

3.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik Nr 3

4.     Projekt umowy - załącznik Nr 4

5.     Klauzula informacyjna RODO – załącznik Nr 5.

 

Dmosin, dnia 15.07.2025 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Piórkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lipca 2025 11:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Włodarczyk
Ilość wyświetleń: 70
28 lipca 2025 16:14 (Marcin Mróz) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lipca 2025 11:42 (Alicja Włodarczyk) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 lipca 2025 11:41 (Alicja Włodarczyk) - Dodanie załącznika [ogoszenie__zaaczniki.zip] do dokumentu. (Dokument opublikowany)