OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130 000,00 zł
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł na wykonanie zamówienia bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
pn. „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie”
zadanie realizowane jest w ramach realizacji zadań własnych gminy w zakresie infrastruktury w sołectwach ,,Nasza infrastruktura sołecka” dla projektu Sołectwa Kołacin pod nazwą:
,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”
I.
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, NIP 8331014738, REGON: 750148213, tel. (46) 874 74 85, e-mail: sekretariat@dmosin.pl
2. Nazwa zadania: „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie”, zadanie realizowane jest w ramach realizacji zadań własnych gminy w zakresie infrastruktury w sołectwach ,,Nasza infrastruktura sołecka” dla projektu Sołectwa Kołacin pod nazwą ,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”
3. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Kołacinie” w celu realizacji wniosku sołeckiego pn. ,,Zagospodarowanie terenu w celu stworzenia infrastruktury rekreacyjnej służącej do integracji mieszkańców sołectwa Kołacin”
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Utwardzenie terenu z kostki brukowej (o wymiarach 12m x8m = 96 m) – 1 szt.
2) Budowa drewnianej altany ogrodowej (o wymiarach 5 x 10m ) – 1 szt.
3) Zakup kompletów stołów piknikowych - 10 kompletów
4) Zakup i montaż ławek parkowych drewnianych z konstrukcją metalową – 3 szt.
5) Zakup i montaż betonowego stołu do gry w szachy – 1 szt.
6) Zakup i montaż grilla betonowego ogrodowego - 1 szt.
7) Zakup i montaż metolowych stojaków na rowery 5 stanowiskowych – 2 szt.
8) Zakup i montaż koszy na śmieci – 2 szt.
9) Zakup i montaż lamp solarnych - 2szt.
10) Zakup traw i krzewów ozdobnych.
5. Miejsce realizacji zamówienia: Kołacin, gmina Dmosin, powiat brzeziński
Obręb ewidencyjny Kołacin PGR, numer ewidencyjny działki 32/2
6. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia.
II. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA I PRZYSZŁEJ UMOWY:
1. Cena obejmuje wszystkie koszty poniesione w związku z realizacją umowy.
2. Wykonawca wraz z ofertą składa kosztorys ofertowy według załączonego wzoru zgodny ze złożoną ofertą.
3. Cena za wykonanie zamówienia nie ulega zmianie przez cały czas obowiązywania umowy.
4. Szczegółowe warunki umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiący załącznik
Nr 4 do ogłoszenia.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WARUNKI WYKLUCZENIA Z POSTEPOWANIA
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą oświadczenie w tym zakresie. (treść oświadczenia zawarta jest we wzorze oferty).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 r., poz. 514)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą według załącznika nr 3 do ogłoszenia.
3. Oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść nie odpowiada treści przedmiotowego ogłoszenia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Termin gwarancji – min. 36 miesięcy od dnia podpisania odbioru końcowego Termin gwarancji jest kryterium oceny ofert.
6. Oferta wysłana elektronicznie powinna być podpisana i zeskanowana.
7. Jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie złożył wymaganych oświadczeń, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne bądź zawierają błędy, zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
10. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub w przypadku, gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu lub wykluczeniu.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Do 31.10.2025 r.
V. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
2. Kryteria oceny ofert:
1) Kryterium Cena
Waga – 60%
2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia
Waga – 40 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ---------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” liczona w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji i rękojmi pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
|
|
G o |
|
G= |
|
------------- x 40 pkt |
|
|
|
G max. |
|
gdzie:
G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany kres gwarancji
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji jakości i rękojmi, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy, za którą przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”. |
3. Termin związania z ofertą: 30 dni.
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę (załącznik nr 2 do ogłoszenia) wraz z załącznikami, tj. załącznikiem nr 3 i załącznikiem nr 5 do ogłoszenia, proszę składać w formie pisemnej
w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, do dnia 24.07.2025 r., lub pocztą elektroniczną na adres rozwojlokalny@dmosin.pl do godziny 10:00
2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej na adres e-mail wymagane jest złożenie podpisanej i zeskanowanej oferty, dopuszcza się również podpisanie oferty elektronicznie.
3. O terminowości oferty decyduje data wpływu do Zmawiającego. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą brane pod uwagę. Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie, po przeanalizowaniu treści ofert.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Piórkowska,
tel. 46 874 73 77 wew. 24
/-/ Katarzyna Piórkowska
Inspektor ds. Rozwoju Lokalnego
i Gospodarki Komunalnej
Załączniki:
1. Dokumentacja techniczna + przedmiary - załącznik Nr 1
2. Wzór oferty- załącznik Nr 2
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik Nr 3
4. Projekt umowy - załącznik Nr 4
5. Klauzula informacyjna RODO – załącznik Nr 5.
Dmosin, dnia 15.07.2025 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin