ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 130 000,00 zł
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł na wykonanie zamówienia pn.:
„ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z SELEKTYWNĄ ICH ZBIÓRKĄ Z NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY DMOSIN ORAZ ODBIÓR ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z GMINNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W 2025 ROKU.”
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, NIP 8331014738, REGON: 750148213, tel. (46) 874 74 85, e-mail: sekretariat@dmosin.pl
II. Rodzaj zamówienia: usługi
III.Przedmiotem zamówienia jest :
1. Odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Gminy Dmosin wraz z dostawą i oddaniem w dzierżawę pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych w wyznaczonych miejscach,.
2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny
z nieruchomości stanowiących własność Gminy Dmosin wraz z przekazaniem worków do selektywnego gromadzenia odpadów.
3. Odbiór transport i zagospodarowanie w procesie R3 odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków komunalnych w Dmosinie Drugim
IV. Istotne warunki zamówienia i przyszłej umowy:
1. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach pojemników na odpady oraz wywozu z zapełnionych pojemników odpadów stałych.
2. Oddania Zamawiającemu do używania pojemników o właściwym stanie sanitarno- technicznym do gromadzenia odpadów na czas obowiązywania umowy.
3. Zagospodarowania odebranych odpadów, surowców wtórnych.
4. Naprawienia szkody Zamawiającemu lub osobom trzecim wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z umowy.
5. Cena obejmuje wszystkie koszty poniesione w związku z realizacją umowy.
6. Cena za wykonanie zamówienia nie ulega zmianie przez cały czas obowiązywania umowy.
7. Wynagrodzenie będzie płatne każdorazowo po wykonaniu zlecenia odbioru odpadów komunalnych przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie
8. 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
9. Szczegółowe warunki umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.
V. Warunki udziału w postępowaniu i warunki wykluczenia z postepowania
1. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi
w szczególności w:
a) Ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz.U. z 2024 poz. 399)
b) Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z z 2023 poz. 1587 z późn. zm.)
c) Przepisów wykonawczych wydanych na podstawie ustaw wskazanych w punktach powyższych.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowej usługi, a w szczególności: są wpisani do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 399)
b) Posiadają zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.)
c) Są wpisani do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.)
d) Oświadczą że dysponują lub będą dysponować pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych za pomocą, których będą realizowane usługi objęte przedmiotem zamówienia.
e) Oświadczą, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami i z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
f) Oświadczą, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszą do niego żadnych uwag oraz przyjmują warunki w nim zawarte,
g) Oświadczą, że uzyskali wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,
- i złożą oświadczenie w tym zakresie (treść oświadczenia zawarta jest we wzorze oferty).
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zm.)
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Oferta podlega odrzuceniu jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści przedmiotowego zamówienia,
b) jest niepodpisana lub niekompletna (w szczególności nie zawiera wszystkich wymaganych elementów lub załączników), z zastrzeżeniem pkt 9 i 10,
c) Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Oferta wysłana elektronicznie powinna być podpisana i zeskanowana.
9. Jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie złożył wymaganych oświadczeń, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne bądź zawierają błędy, Zamawiający jednokrotnie wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
VI. Termin wykonania zamówienia: od dnia 02 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA -100 %
VIII. Termin związania z ofertą: 30 dni.
IX. Termin składania ofert
Ofertę prosimy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego ( Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pok. 15 a), lub pocztą elektroniczną na adres: rozwojlokalny@dmosin.pl do dnia 18.12.2024 r. do godziny 10:00 (wzór oferty stanowi - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, ogólna klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, wzór umowy- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
X. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w Biuletynie Informacji Publicznej. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
XI. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez ponownego ich badania i oceny.
XII. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Katarzyna Piórkowska, tel. 468747377 wew. 24, e-mail rowojlokalny@dmosin.pl
XIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu ofertowym. Wszelkie odwołania składane w związku z niniejszym postępowaniem pozostawiane będą bez rozpatrzenia.
/-/ Katarzyna Piórkowska
inspektor
Dmosin, dn. 10.12.2024 r.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Wzór oferty- załącznik Nr 1
2. Klauzula informacyjna RODO – załącznik Nr 2.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik Nr 3
4. Wzór umowy - załącznik Nr 4
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin