Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2024

Ogłoszenie o zamówieniu pn.: ,, Dostawa namiotów na potrzeby promocyjne Sołectw Gminy Dmosin"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
pn.: „Dostawa namiotów na potrzeby promocyjne Sołectw Gminy Dmosin”


Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, woj. łódzkie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł na wykonanie zamówienia bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Zamawiający Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat brzeziński, NIP 8331014738, REGON: 750148213, tel. (46) 874 62 94, e-mail: sekretariat@dmosin.pl

II.         Rodzaj zamówienia: Dostawa

III.      Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 26 szt. namiotów na potrzeby promocyjne Sołectw Gminy Dmosin.

2. W skład namiotu wchodzi:  dach z owiewką, 4 ściany namiotu, stelaż ze stali ocynkowanej, pokrowce do każdego namiotu, komplet obciążników betonowych lub żeliwnych w liczbie zapewniającej stabilizację namiotu o łącznej masie minimum 90 kg dla każdego namiotu oraz zestaw do kotwiczenia ( 8 sztuk szpilek i młotek) do każdego namiotu. Instrukcja obsługi, konserwacji oraz warunki gwarancji. Dolna część plandeki wyposażona w elementy do kotwiczenia namiotu do podłoża za pomocą szpilek w liczbie 8 sztuk.

Stelaż – konstrukcja ekspresowa tj. szybki czas montażu wykonany ze stali ocynkowanej, skręcony śrubami samokontrującymi metalowymi

- pokrowce do każdego namiotu,

- komplet obciążników betonowych lub żeliwnych w liczbie zapewniającej stabilizację namiotu o łącznej masie minimum 90 kg dla każdego namiotu,

- zestaw do kotwiczenia zawierający min. 8 szt. Szpilek + młotek do każdego namiotu.

Specyfikacja namiotu obejmuje:

- Wymiary namiotu - 6m x 3m (2 x ściana 6 m, 2 x ściana 3 m).

- Wysokość namiotu w prześwicie – (z możliwością regulacji wysokości)  min. 185 cm, max. 230 cm (+/- 5 cm)

- Plandeka namiotu: dach z owiewką oraz 4 pełne ściany namiotu wykonane z jednakowej tkaniny poliestrowej min. podwójnie impregnowanej środkiem impregnującym przeznaczonym do tkaniny poliestrowej o właściwościach hydrofobowych, w tym ściana przednia krótszą namiotu z drzwiami wyposażonymi w zamek błyskawiczny z możliwością podwinięcia do góry mocowaną za pomocą rzepów, których zadaniem jest zabezpieczenie przed samoistnym rozwinięciem drzwi namiotu. Dolna część plandeki wyposażona w elementy do kotwiczenia namiotu do podłoża za pomocą szpilek w liczbie 8 sztuk.

Wymagania techniczne plandeki namiotu:

-  gramaturze min. 230g/m,

- odporna na warunki atmosferyczne, w tym wodoszczelność na poziomie min. 1500 mm słupa wody, odporność na porywy wiatru – minimalna prędkość 70 km/h

- odporna na promieniowanie UV powyżej 50° C

- odporna na zagięcia i uszkodzenia mechaniczne zgodne z normą PN-EN-ISO4674-1:2017-02 ( metoda A) o średniej sile rozdzierania w (N) min. 75. 

- ściany mocowane do namiotu za pomocą rzepa o szerokości min. 4 cm, długości min. rzepów powinny być dostosowana do długości i ciężaru ściany, przy czym nie może on być mniejszy niż długość każdej ściany namiotu,

- kolor granatowy, jednokolorowy

Stelaż:

- konstrukcja ekspresowa tj. szybki czas montażu,

- brak elementów plastikowych lub z innych tworzyw sztucznych,

- stelaż (wszystkie elementy) wykonane ze stali ocynkowanej, skręcony śrubami samokontrującymi ze stali ocynkowanej,

- łączniki metalowe, ze stali ocynkowanej,

- elementy przegubowe stalowe,

- słupy namiotu (nogi namiotu) ( zewnętrzna i wewnętrzna strona nogi) ze stali ocynkowanej o średnicy min. fi 46 mm (profil o przekroju okrągłym bądź sześciokątna), stabilna i odpona na pęknięcia stopka nogi z możliwością zakotwiczenia do podłoża,

- grubość ścianki nogi min. 2mm,

- wzmocnienia na profile, ze stali ocynkowanej,

- podwójne wzmocnienia w narożniku plandeki,

- waga stelaża max. 70 kg

Nadruk na daszku namiotu dla poszczególnych Sołectw (26 szt.)

- odporny na promieniowanie UV powyżej 50° C,

- nadruk na przedniej stronie daszku, na tzw. „owiewce” (nad wejściem do namiotu),

- nadruk – znaki graficzne + nazwy:

Logo Herbu Gminy Dmosin - w pełnym kolorze

oraz napis: Gmina Dmosin, Sołectwo (nazwa sołectwa) - nazwy sołectw (na każdym namiocie inna nazwa sołectwa – zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki nr …… do niniejszej umowy) - w białym kolorze

3. W cenie zakupu należy uwzględnić koszt transportu do siedziby Zamawiającego.

4. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

5. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia próbek materiału, z jakiego wykonana jest plandeka namiotu wraz z kolorowym nadrukiem na materiale wraz z niezbędnymi atestami potwierdzającymi deklarowane cechy i jakość wyrobu

6. W dniu przekazania przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że poszczególne elementy wbudowane w dostarczone namioty są zgodne ze złożoną ofertą i umową, niezbędne atesty, specyfikacje, certyfikaty bezpieczeństwa, inne dokumenty potwierdzające deklarowane cechy i jakość namiotu.

IV.            Inne istotne warunki zamówienia, a w szczególności warunki zapłaty:

1.        Wykonawca wraz z ofertą przedłoży specyfikację techniczną oferowanych namiotów    

       oraz załącznik graficzny obrazujący wygląd oferowanego sprzętu.

2.        Termin związania z ofertą:– 30 dni

3.        Kryterium oceny ofert – cena  100%

4.        Cena obejmuje wszystkie koszty poniesione w związku z realizacją zamówienia.

5.        Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury  

      końcowej wystawionej przez Wykonawcę na Gminę Dmosin.

6.        Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy,  

      w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury końcowej.

V.    Wierzytelność 

1.     Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią bez uprzedniej zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

VI.           Warunki udziału w postępowaniu i warunki wykluczenia z postepowania

1.     Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu.

2.     W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy

a)     Posiadają  uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowej usługi.

b)    Oświadczą, że zapoznali się z ogłoszeniem o zamówieniu i nie wnoszą do niego żadnych uwag oraz przyjmują warunki w nim zawarte oraz akceptuję projekt umowy stanowiący załącznik nr. 4 niniejszego ogłoszenia.

c)     Oświadczą, że uzyskali wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia - i złożą oświadczenie w tym zakresie (treść oświadczenia zawarta jest we wzorze oferty).

3.     Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507.)

4.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą według załącznika nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.

5.     Oferta podlega odrzuceniu jeżeli:

a)   jej treść nie odpowiada treści przedmiotowego zamówienia,

b) jest niepodpisana lub niekompletna (w szczególności nie zawiera wszystkich wymaganych elementów lub załączników), z zastrzeżeniem pkt 9 i 10,

c) Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania.

6.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

8.     Oferta wysłana elektronicznie powinna być podpisana i zeskanowana.

9.     Jeżeli Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie złożył wymaganych oświadczeń, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne bądź zawierają błędy, Zamawiający jednokrotnie wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

10.     Zamawiający poprawia  w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

11.    W przypadku, o którym mowa w pkt. 10 ppkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

12.  W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez ponownego ich badania i oceny.

13.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu o zamówieniu. Wszelkie odwołania składane w związku z niniejszym postępowaniem pozostawiane będą bez rozpatrzenia.

 

VII.         Termin realizacji zamówienia

              60 dni od daty złożenia zamówienia

VIII.      Termin składania ofert

1.     Ofertę prosimy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pok. 18, tel. 46 874 62 94 wew. 12) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: promocja@dmosin.pl  z dopiskiem: Oferta  na „Dostawa namiotów na potrzeby promocyjne Sołectw Gminy Dmosin”  w terminie do 6 marca 2025 r. do godz. 10:00.

2.     Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej na adres e-mail wymagane jest złożenie podpisanej i zeskanowanej oferty, dopuszcza się również podpisanie oferty elektronicznie.

3.     O terminowości oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po ww. terminie, nie będą brane pod uwagę. Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie po przeanalizowaniu treści ofert.

4.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu mają zastosowanie odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego

5.     Osoba do kontaktu: Joanna Michalska, tel.: 46 874 62 4  wew. 12.

IX.           Informacja o dokumentach składających się na ofertę

Oferta zawiera:

1)     Załącznik Nr 1 - Wzór oferty

2)     Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

3)     Załącznik Nr 3 - Klauzula informacyjna RODO 

4)     Załącznik Nr 4 - Specyfikacja techniczna wraz z parametrami oferowanych namiotów i załącznik graficzny obrazujący wygląd oferowanego sprzętu

 

Dmosin, dnia 28.02.2025 r.                                        

 

                                                                                   /-/ Joanna Michalska

                                                                                                                                                                     Podinspektor                                                                      

 

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Załącznik Nr 1 - Wzór oferty
  2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
  3. Załącznik Nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
  4. Załącznik Nr 4 - Projekt Umowy

 

                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Dmosin, 17.03.2025

 

 

Informacja z otwarcia ofert na wykonanie zamówienia pn.:

„Dostawa namiotów na potrzeby promocyjne Sołectw Gminy Dmosin”

 

W postępowaniu wpłynęło 5 ofert:

1.     LCG Sp. Z o.o., ul. Józefa Zaleskiego 22, 43-400 Cieszyn, REGON 525932830

Cena za realizację całego zamówienia:

Netto: 127 400,00 zł

Brutto: 156 702,00 zł

 

2.     SPIDER TENT SP. Z O.O (GRUPA VITABRI S.A.), ul. Chorzowska 108C/208, 40-101 Katowice, REGON 152144474

Cena za realizację całego zamówienia:

Netto: 196 768,00 zł

Brutto: 242 024,64 zł

 

3.     P.U.H KING-STEN-TRANS PIOTR STĘPIEŃ, Ul. Targowa 60, 26-700 Zwoleń, REGON 141324199

Cena za realizację całego zamówienia:

Netto: 89 203,25 zł

Brutto: 109 720,00 zł

 

4.     PPHU CONER Andrzej Coner, ul. Chopina 4, 42-360 Poraj, REGON 151983439

Cena za realizację całego zamówienia:

Netto: 103 000,00 zł

Brutto: 126 690,00 zł

 

5.     dB UNLIMITED Ludmiła Śnieżko, ul. M. Langiewicza 17/1, 02-071 Warszawa, REGON 017490123

Cena za realizację całego zamówienia:

Netto: 72 488,00 zł

Brutto: 89 160,24 zł

                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

Dmosin, 17.03.2025 

ZAWIADOMIENIE 

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

PN.: „DOSTAWA NAMIOTÓW NA POTRZEBY PROMOCYJNE SOŁECTW GMINY DMOSIN”

zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł na wykonanie zamówienia bez

zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

 

Z DNIA 17.03.2025

 

Zamawiający – Gmina Dmosin- z siedzibą w Dmosin 9, 95-061 Dmosin, zawiadamia o unieważnieniu ogłoszenia o zamówieniu pn.: „DOSTAWA NAMIOTÓW NA POTRZEBY PROMOCYJNE SOŁECTW GMINY DMOSIN” .

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania z dnia 26 lutego 2025 roku.

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie zapisów w ogłoszeniu.

 

 

Joanna Michalska
Podinspektor

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2025 15:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Michalska
Ilość wyświetleń: 370
17 marca 2025 11:19 (Joanna Michalska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2025 15:59 (Joanna Michalska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2025 15:56 (Joanna Michalska) - Dodanie załącznika [umowa_namioty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)