WÓJT GMINY DMOSIN
OGŁASZA PRZETARG USTNY OGRANICZONY NA WYNAJEM LOKALI UŻYTKOWYCH W NAGAWKACH 16, Z PRZEZNACZENIEM NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W RAMACH PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZY CZYM DOPUSZCZA SIĘ PROWADZENIE ŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG ZDROWOTNYCH ORAZ PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE PUNKTU APTECZNEGO
I. PRZEDMIOT PRZETARGU:
1. Lokale użytkowe położone w Nagawkach 16, wyposażone w instalację wodno – kanalizacyjną, instalację elektryczną, centralne ogrzewanie (nieruchomość zabudowana oznaczona jako działka nr 238/6 i 238/2 o łącznej pow. 0,0544 ha, KW LD1B/00011371/4 oraz działka nr 238/7 p pow. 0,1057 ha, KW LD1B/00041510/0),
Wskaźniki rocznego zapotrzebowania na:
1)energię użytkową: EU= 217,5 kWh/(m²·rok),
2)energię końcową : EK= 352,0 kWH/( m²·rok),
3)nieodnawialną energię pierwotną: EP= 410,4 kWh/( m²·rok),
Udział odnawialnych źródeł energii w rocznym zapotrzebowaniu na energię końcową:
UOZE= 10,83%, Jednostkową wielkość emisji CO2: ECO2= 0,08617 t CO2/( m²·rok),
przeznaczone do oddania w najem na okres do 3 lat w trybie przetargu ograniczonego z przeznaczeniem:
1.1 lokal o powierzchni 201,48 m² na prowadzenie działalności w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, przy czym dopuszcza się prowadzenie świadczeń w zakresie specjalistycznych usług zdrowotnych:
Szczegółowy wykaz pomieszczeń lokalu:
1) gabinet lekarza rodzinnego - 21,54 m2
2) gabinet pediatry dla dzieci chorych - 14,12 m2
3) gabinet przygotowawczo-zabiegowy - 16,57 m2
4) gabinet pediatry dla dzieci zdrowych - 12,27 m2
5) gabinet przygotowawczy - 8,10 m2
6) korytarz - 13,49 m2
7) pomieszczenie porządkowe - 2,17 m2
8) pomieszczenie socjalne - 8,45 m2
9) wc - 3,04 m2
10) wc - 3,04 m2
11) wc - 3,85 m2
12) poczekalnia - 12,04 m2
13) poczekalnia - 9,26 m2
14) poczekalnia - 12,23 m2
15) pokój pobierania prób do analiz - 6,01 m2
16) przedsionek - 4,17 m2
17) przedsionek - 3,97 m2
18) korytarz - 2,95 m2
19) rejestracja - 4,44 m2
20) wózkownia - 3,37 m2
21) gabinet - 12,75 m2
22) gabinet - 15,60 m2
23) poczekalnia 1/3 powierzchni - 2,32 m2
24) komunikacja 1/3 powierzchni - 5,73 m2
1.2. lokal o powierzchni 51,73 m² na prowadzenie działalności w zakresie punktu aptecznego. Szczegółowy wykaz pomieszczeń:
25) magazyn - 9,32 m2
26) sala ekspedycyjna - 18,99 m2
27) komora przyjęć - 4,51 m2
28) wc - 3,18 m2
29) archiwum - 4,31 m2
30) poczekalnia 1/3 powierzchni - 2,32 m2
31) komunikacja 1/3 powierzchni - 5,74 m2
32) pomieszczenie socjalne ½ powierzchni - 2,25 m2
33) pomieszczenie porządkowe ½ powierzchni - 1,11 m2
2. Wszelkie koszty związane z wyposażeniem lokalu ponosi w całości Najemca.
II. TERMIN, MIEJSCE I STAWKA CZYNSZU:
1. Przetarg zostanie przeprowadzony w dniu 24 stycznia 2025 r., w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin:
1.1 dla części I o godz. 09:00
1.2 dla części II o godz. 12:00
2. Wywoławcza stawka czynszu wynosi
2.1 dla części I - 39,50 zł miesięcznie za 1 m² powierzchni użytkowej plus podatek VAT.
2.2 dla części II – 42,00 zł miesięcznie za 1 m² powierzchni użytkowej plus podatek VAT.
3. Wysokość postąpienia ustala się na 0,50 zł/1 m² netto. Oferta minimalna w zakresie ceny powinna zawierać cenę wywoławczą powiększoną o wartość proponowanego postąpienia.
4. W skład czynszu wchodzi opłata za: centralne ogrzewanie, ciepłą wodę i energię elektryczną. Oprócz czynszu Najemca będzie ponosił opłaty z tytułu dostarczania zimnej wody i odprowadzania ścieków na podstawie odrębnej umowy.
5. Czynsz płatny będzie miesięcznie z dołu w terminie do 20-tego każdego miesiąca kalendarzowego i waloryzowany o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS, pod warunkiem, ze wskaźnik ten będzie wyrażał się liczbą dodatnią. Pierwsza waloryzacja nastąpi zostanie dokonana w roku 2024 ze skutkiem od dnia 1 marca 2025 r. Kolejne waloryzacje odnosić się będą do czynszu obowiązującego w roku poprzednim i będą obowiązywać od 1 marca roku kalendarzowego, w którym zaistniały przesłanki do dokonania waloryzacji.
6. Odpady stałe i odpady medyczne będą usuwane przez Najemcę we własnym zakresie i na jego koszt.
7. Z tytułu prowadzenia działalności Najemca będzie zobowiązany do opłacenia podatku od nieruchomości w wysokości zgodnej z uchwałą Rady Gminy Dmosin na dany rok podatkowy.
8. Termin zagospodarowania lokali: w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU:
1. W przetargu mogą wziąć udział podmioty prowadzące działalność na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2024 poz. 799) oraz ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. 2024 poz. 1287 z późn. zm) - dla części I, oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2024 poz. 686) - dla części II.
2. Uczestnikiem przetargu nie może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która posiada jakiekolwiek zadłużenia lub zobowiązania pieniężne na rzecz Gminy Dmosin (osoby takiej nie dopuszcza się do udziału w przetargu).
4. Uczestnicy, do których przetarg został ograniczony w Urzędzie Gminy Dmosin, pok. 15a, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, najpóźniej do dnia 17 stycznia 2024 r. są zobowiązani do złożenia pisemnego zgłoszenia uczestnictwa w przetargu, zawierającego:
1) imię, nazwisko, adres lub nazwę albo firmę oraz jej siedzibę ( jeżeli uczestnikiem jest osoba prawna) - załącznik nr 2 do Regulaminu Przetargu,
2) oświadczenie, że uczestnik przetargu zapoznał się ze stanem faktycznym lokalu oraz Regulaminem Przetargu i projektem umowy najmu lokalu i przyjmuje je bez zastrzeżeń – w treści załącznika nr 2 do Regulaminu Przetargu,
3) oświadczenie, iż podmiot/uczestnik przetargu posiada kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia w ramach podstawowej (ewentualnie również specjalistycznej opieki zdrowotnej) – w treści załącznika nr 2 do Regulaminu Przetargu,
4) aktualny odpis KRS-u w zakresie prowadzonej działalności medycznej lub z innego właściwego organu rejestrowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług medycznych,
5) dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności medycznej w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej,
6) dowód wpłaty wadium (kserokopia).
3.2. dla części II
1) imię, nazwisko, adres lub nazwę albo firmę oraz jej siedzibę ( jeżeli uczestnikiem jest osoba prawna) - załącznik nr 3 do Regulaminu Przetargu,
2) oświadczenie, że uczestnik przetargu zapoznał się ze stanem faktycznym lokalu oraz Regulaminem Przetargu i projektem umowy najmu lokalu i przyjmuje je bez zastrzeżeń – w treści załącznika nr 3 do Regulaminu Przetargu,
3) oświadczenie, iż podmiot/uczestnik przetargu posiada uprawnienia do prowadzenia punktu aptecznego – w treści załącznika nr 3 do Regulaminu Przetargu,
4) aktualny odpis KRS-u lub z innego właściwego organu rejestrowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług punktu aptecznego,
5) dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie punktu aptecznego,
6) dowód wpłaty wadium (kserokopia).
5. Uczestnik, który wygra przetarg samodzielnie i na własny koszt wyposaży lokal i dostosuje do wymogów związanych z prowadzeniem działalności w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej lub punktu aptecznego.
IV. WADIUM :
1. Wadium dla części I i części II ustala się w wysokości – 1 000,00 zł dla każdej z części.
2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Dmosin prowadzony w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej Nr 80 9288 1024 1430 0592 2000 0040 najpóźniej do dnia 17 stycznia 2025 r. (do godz. 24.00). Za wpłatę wadium uważa się zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym Gminy Dmosin.
3. Wpłacone wadium zostanie zwrócone uczestnikom przetargu nie później niż przed upływem 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
4. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
5. W przypadku uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy najmu, wpłacone wadium podlega przepadkowi.
V. INNE INFORMACJE:
1. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z „Regulaminem przetargu - Przetarg ustny ograniczony na oddanie w najem na okres do 3 lat lokali użytkowych w Nagawkach 16 z przeznaczeniem na: prowadzenie działalności w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, przy czym dopuszcza się prowadzenie świadczeń w zakresie specjalistycznych usług zdrowotnych, oraz prowadzenie działalności w zakresie punktu aptecznego” zatwierdzony zarządzeniem Nr 0050.2.2025 Wójta Gminy Dmosin z dnia 02 stycznia 2025 r.
2. Szczegółowych informacji na temat przetargu i lokalu można uzyskać w Urzędzie Gminy Dmosin pok. nr 15a lub telefonicznie (46) 874 73 77.
3. Istnieje możliwość obejrzenia lokalu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
4. Wójt Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia związane z kosztami przygotowania do przetargu.
Wójt Gminy Dmosin
/-/ Danuta Supera
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin