Przetargi - archiwum

Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin

Dmosin: Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin
Numer ogłoszenia: 9850 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. wyłapanie, w czasie 10 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu Gminy Dmosin wraz z jego transportem do hotelu/schroniska i umieszczeniu w schronisku/hotelu 2. prowadzenie ewidencji i znakowanie wyłapanych zwierząt w sposób przyjęty przez Zleceniobiorcę, 3. po odłapaniu zwierzęcia i umieszczeniu w hotelu/schronisku przesyłanie w wersji papierowej lub drogą elektroniczną dwóch fotografii przedstawiających całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała) lub wskazanie strony internetowej na której umieszczone są fotografie zwierząt wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności gatunek, rasę, wiek płeć, maść oraz wielkość i oznakowanie, 4. szukanie chętnych i oddawanie zwierząt do adopcji, 5. bezzwłoczne informowanie Zleceniodawcy o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego uśmierceniu, 6. sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, 7. sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na: - 14- dniowej kwarantannie, - kontroli stanu zdrowia - zwalczaniu pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, - szczepieniu psów i kotów przeciwko wściekliźnie, - profilaktyce i leczeniu, - uśmierceniu zwierzęcia w celu skrócenia jego cierpień w przypadku choroby. Konieczność uśmiercenia zwierzęcia winna być potwierdzona przez lekarza weterynarii. 8. powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu wykonywania zlecenia, po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6, 77.50.00.00-5, 85.20.00.00-1, 98.38.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zawamiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie; tj. posiadają specjalistyczne środki do wyłapywania zwierząt, pojazdy do transportu zwierząt oraz przedstawią możliwości przetrzymywania bezdomnych zwierząt - opis miejsca, w którym zwierzęta będą przetrzymywane; 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 1.2. koncesji, zezwolenia lub licencji - załączyć należy decyzję Powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego wydawanego przez Powiatowego lekarza weterynarii zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. 1.3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według załącznika nr 3 do SIWZ); 1.4. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (według załącznika nr 3a); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 2a) 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Dmosin Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego - Urząd Gminy Dmosin Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                                                               Wójt Gminy Dmosin

                                                                                                                  Danuta Supera

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 stycznia 2010 15:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 3062
12 stycznia 2010 15:19 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika.
12 stycznia 2010 15:18 (Anna Kantorska) - Zmiana treści dokumnetu.
12 stycznia 2010 15:17 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumentu.