Dmosin: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi.
Numer ogłoszenia: 18587 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi. 1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w okresie realizacji inwestycji pod nazwą Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Etap II - Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi w latach 2010-2011 i polegał będzie na: 1) pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: a) sanitarnej, b) elektrycznej, c) drogowej, 2) pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej z funkcją koordynatora inspektorów nadzoru. 2. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, a także przez wykonawcę z podwykonawcą. 2) sprawowanie na bieżąco kontroli terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, 3) sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo- techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego- podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, 6) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 7) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, 8) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę lub podwykonawcę, 9) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 10) żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, 11) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, 12) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, 13) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę i zapłaty mu wynagrodzenia, 14) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 16) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 17) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, 18) sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 21) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 22) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 23) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób , pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, 24) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, 25) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, 26) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji. 3. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zakres pełnienia nadzoru obejmuje również okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego Urząd Gminy Dmosin Dmosin 9 95-061 Dmosin pokój nr 15 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Urząd Gminy Dmosin Dmosin 9 95-061 Dmosin pokój nr 15 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
_____________________________________________________________________________
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655 oraz 2008r. Nr 171, poz.1058 z póź. zm.) unieważnine zostało postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad inwestycją Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami Etap II- Dmosin, Dmosin Pierwszy, Dmosin Drugi” ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin