Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej

Dmosin: Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej
Numer ogłoszenia: 195144 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykończenia budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Zakres zamówienia: Pace budowlane, wykonanie instalacji c.o, ciepła technologicznego, oraz kotłowni , wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, instalacje wodno-kanalizacyjne, wentylacji mechanicznej, wewnętrzne instalacje sanitarne i elektryczne, roboty elektryczne zewnętrzne-złącze kablowe. Obecny stan budynku - stan surowy zamknięty. Parametry budynku : Pow. zabudowy 755 m2 Pow. użytkowa 922 m2 Kubatura 4 757 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych : 1 + 0,5 Podpiwniczenie - brak Wysokość kondygnacji parteru : 3,00m. i 4,50 - 6,30 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gdziekolwiek w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający przywołuje nazwy własne technologii lub materiałów - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych wskazanym materiałom o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazanych 3. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do : a)zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie , bieżącą inwentaryzację oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej b)przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i sprawdzeń na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) projektem budowlanym , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i warunkami pozwolenia na budowę , b) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, c) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, d) zasadami wiedzy technicznej. 6. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający może korzystać z uprawnień wynikających z rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 7. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy prawo budowlane. UWAGA: Projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Projekt budowlany oprócz przedmiotu zamówienia zawiera budowę budynku strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych od podstaw. Obecny stan budynku jest wykonany do etapu - stan surowy zamknięty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. W wyniku prac wykończeniowych wykonanie niezbędnych robót budowlanych nieprzewidzianych projektem podstawowym w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym: a) co najmniej jedno zadanie polegające za wykonaniu w ramach jednego kontraktu robót budowlanych w zakresie robót wskazanych w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi. a)Osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budowy w branży budowlanej wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. b)Osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budowy w branży instalacji sanitarnych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. c)Osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budowy w branży instalacji elektrycznych wraz z wpisem do Izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający - na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; b) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. d) konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. e) wystąpiła konieczność zmiany harmonogramu realizacji robót. f) wystąpiła konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia. g) Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym. 3. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; b) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) możliwość zmiany kolejności wykonywania robót. e) możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych. f) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin. Pokój nr 15a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9 , 95-061 Dmosin, pokój nr 15A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczny projektu pn. Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

__________________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 21 lipca 2010r.

 

 

 

 

                                                                                 Wszyscy Wykonawcy

 

 

 

Z.P. 341/7/1/2010

 

            W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej Zamawiający
na podstawie art.38 ust. 2,  w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)   przekazuje treść zapytań wraz
z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 

Pytanie 1

Dotyczy książki przedmiarów na wykonanie wentylacji mechanicznej.

  1. W „książce przedmiarów” załączonej do SIWZ dotyczącej wykonania wentylacji mechanicznej brakuje elementów wentylacji, które są wymienione w „wykazie elementów wentylacji” (strona nr 12 do nr 15 załączonej dokumentacji) – i tak brakuje niżej wymienionych elementów wentylacji:

1.4  – centrala stojąca nawiewna typ VS-55-R-HS – brak ilości (jeżeli występuje prosimy o podanie ilości)

1.9 – przepustnica jednopłaszczyznowa typu A – sz. 2,

1.15 – dysza nawiewna typ DUK 200 – szt 8,

3.1 – czerpnie ścienne typu A – szt 1,

3.5 – centrala podwieszana nawiewna typ VS-10-P-H/S-T- szt 1,

3.18 – kratki nawiewne typ 20-SV-29-0 - szt.5,

6.1 – kratka wentylacyjna nawiewna 250x200mm – szt. 2

Prosimy o odpowiedź czy w/w elementy wentylacji wchodzą w zakres zamówienia jeżeli tak to prosimy o uzupełnienie „przedmiarów” o w/w elementy.

Odpowiedź:

Wyżej wymienione elementy wentylacji nie wchodzą w zakres zamówienia. Dokumentacja zawiera szerszy zakres niż książka przedmiarów.

 

Pytanie 2

Dotyczy książki przedmiarów na wykonanie instalacji wod-kan.

1.                                                                               Poz. 69 przedmiaru – czy należy wycenić brodzik natryskowy czy brodzik
z kabiną.

Odpowiedź

Należy wycenić brodzik z kabiną narożną, kwadratową ze szkła.

 

2.                                                                               Poz. 71 przedmiaru – czy w zakres wchodzi montaż szafek zlewozmywakowych.

Odpowiedź

Zgodnie z opisem pozycji w zakres zamówienia wchodzi montaż szafek zlewozmywakowych  (zlewozmywaki i szafki ze stali nierdzewnej).

 

3.                                                                               Poz. 73 przedmiaruprosimy o podanie parametrów technicznych, wymiarów itp. stołów z blachy kwasoodpornej.

Odpowiedź

Stoły o wymiarach 120x60 cm, o wysokości 85 cm, z komorą zlewozmywakową o wymiarach 40x40 cm, głębokość – 25 cm.

 _________________________________________________________________________________________________________________

 

Numer ogłoszenia: 222374 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 195144 - 2010 data 05.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9 , 95-061 Dmosin, pokój nr 15A..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9 , 95-061 Dmosin, pokój nr 15A..

________________________________________________________________________________________________________________

 

Dmosin, dn. 23 lipca 2010r.

 

                                                                                            

 

 

                                                                                 Wszyscy Wykonawcy

 

 

 

Z.P. 341/7/2/2010

 

            W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej Zamawiający
na podstawie art.38 ust. 2,  w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) przekazuje treść zapytań wraz
z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 

Pytanie 1

Prosimy o zamieszczenie rysunku lub opisanie ogrodzenia z poz. 81 przedmiaru.

 

Odpowiedź

Zgodnie z opisem pozycji 81 przedmiaru robót branży budowlanej - Budowa strażnicy OSP
w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia dla potrzeb świetlicy środowiskowej oraz opisem pozycji 44 i 46 przedmiaru robót - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy.

Siatka w ogrodzeniu- ocynkowana, ślimakowa, grubość drutu 2,8mm-3,2mm.

Uwaga przedmiar robót branża budowlana - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy otrzymuje brzmienie określone w załączniku.

 

Pytanie 2

Prosimy opisać bramy z poz. 80 – jaką bramę należy wycenić. Brak rodzaju otwierania materiałów z których może być wykonane, sposobu otwierania /ręczna czy mechaniczna/.

 

Odpowiedź

Bramy należy wykonać zgodnie z poz. 80 przedmiaru – branża budowlana – pomieszczenia dla potrzeb świetlicy środowiskowej.

Brama przesuwane, otwieranie ręcznie z wypełnieniem – panelowym ocynkowanym ogniowo, konstrukcja stalowa – profil zamknięty min 50x50mm, profil nośny - profil  min. 80x80mm, słup najazdowy –profil zamknięty  min.80x80mm

 

 Pytanie 3

Prosimy uściślić rodzaje wykładzin do wyceny: rodzaj wykładziny, grubość, materiał
z którego ma być wykonana,  itp.

 

Odpowiedź

Wykładziny PCV – Tarkiet, o klasie ścieralności z grupy „T” o grubości min. 2 mm.

 

Pytanie 4

Prosimy podać systemy ociepleniowe które wg zamawiającego mogą być zastosowane do ocieplenia.

 

Odpowiedź

Należy zastosować systemy standardowe.

 

Pytanie 5

Brak nakładów na wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej / oprócz drwi D6, D7 i stolarki wewnętrznej płytowej/.

 

Odpowiedź

Zgodnie z Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Rozdział 2 „UWAGA” – obecny stan budynku jest wykonany do etapu – stan surowy zamknięty.

Stolarka okienna i drzwiowa została wykonana w poprzednim etapie.

 

Pytanie 6

Prosimy o podanie materiału oraz standardu wykonania balustrad i pochwytów  poz. 71 i 72 kosztorysu.

 

Odpowiedź

Zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Balustrady – ze stali nierdzewnej przy schodach i antresoli w sali, systemowe.

Balustrady w garażu ze stali zwykłej malowanej farbami ogólnego stosowania

Pochwyty przy pochylni – ze stali malowanej proszkowo.

 

Pytanie 7

Brak nakładów na wykonanie i montaż wycieraczek.

 

Odpowiedź

Nakłady na wykonanie wycieraczek są zamieszczone w zmienionym przedmiarze robót branża budowlana - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy – pozycja 47.

 

Pytanie 8

Brak nakładów na wykonanie ocieplenia podłóg na gruncie.

 

Odpowiedź

Nakłady na wykonanie ocieplenia podłóg na gruncie ujęte są w pozycji 15, 16, 25, 26 przedmiaru robót branży budowlanej - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych
dla potrzeb świetlicy środowiskowej.

 

Pytanie 9

Brak nakładów na wykonanie obudów przewodów wentylacyjnych płytami promatect.

 

Odpowiedź

Zakres Zamówienia nie obejmuje wykonania obudów przewodów wentylacyjnych płytami promatect.

 

            Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)  wprowadza zmianę do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn.: „Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych na potrzeby świetlicy środowiskowej w zakresie przedmiaru robót branży budowlanej - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy, który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.

 

 

            Jednocześnie informuję, że w związku ze zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie przedmiaru robót branży budowlanej - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy.     Zamawiający na podstawie art. 38 ust 6 oraz 12a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) przedłuża termin składania ofert do dnia 28 lipca  2010 roku do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 lipca 2010 roku o godzinie 10:30

 

            Wprowadzona zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w związku z czym Zamawiający
na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieścił
w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie pod numerem 222374-2010 
w dniu 23.07.2010r. o zmianie ogłoszenia nr 195144-2010 z dnia 05.07. 2010r.

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

1. Zmieniony - przedmiar robót branży budowlanej - Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych - pomieszczenia na potrzeby strażnicy.    

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 lipca 2010 12:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 3578
06 lutego 2012 15:10 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [zmieniony_przedmiar_budowlany_osp_nowostawy_d_straznica.doc] z dokumentu.
06 lutego 2012 15:10 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [dok_inst_elekt_wew.pdf] z dokumentu.
06 lutego 2012 15:10 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [6pdf__przylacze_elektr.pdf] z dokumentu.