Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - pn.: Przebudowa drogi gminnej Szczecin-Osiny

Dmosin: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny
Numer ogłoszenia: 235015 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010 w Biuletynie Zamówień Publicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny obejmujących następujący zakres rzeczowy: Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1,86 km Przepusty - Przepusty rurowe z rur betonowych o średnicy 40 cm - 5 szt. Roboty ziemne - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 8 250,00m2 Podbudowa - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 8 814,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 8 232,40 m2 Nawierzchnia - Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 8 232,40 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t. 7 781,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa ścieralna, grub .warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t. - 7 781,00 m2 Roboty wykończeniowe - Plantowanie poboczy - wyrównywanie z uzupełnieniem. Materiał - pospółka 767,74 m - Plantowanie poboczy - profilowanie i zagęszczanie -3 800,00 m2 Oznakowanie - Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 5,00 szt - Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 - 9,00 szt Roboty rozbiórkowe - ułożenie przepustów - Ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm - 6,15 m2 - Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm - 6,15m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o po .łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do1 km. Grunt kat. III-IV - 6,30m3 - Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył. do 5t,przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych. Grunt I-IV - 6,30m3 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 6,97m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t - 6,15m2 - 6,15m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ,warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 6,15m2 Nasadzenia - Sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.I-II z zaprawą dołów całkowitą, ziemia urodzajna o średn. I głęb. 0,5 m- 63 szt. Wysokość drzewka minimum 1,80 m. Obwód pnia minimum 4 cm.
 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA : Projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót określony w przedmiarze robót. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany okres gwarancji - co najmniej 36 miesięcy liczonej od daty odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru. 6. Wykonawca ubezpieczy budowę i roboty z tytułu szkód losowych i odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej wartości brutto podanej w ofercie zgodnie z zapisami § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 złotych słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1- pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący : Mazowiecki Bank Regionalny S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT - MBREPLPW z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 . 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1- nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, beneficjenta gwarancji- Zamawiającego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3- kwotę gwarancji, 4- termin ważności gwarancji, 5- zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej: a) minimum dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości minimum 3 km Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi. a) wymaga się aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budową dróg posiadającą wpis do Izby samorządu zawodowego oraz posiadającą doświadczenie zawodowe minimum 3 lata. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych b) w przypadku usług zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. c) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych. 3. Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówieni. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin w pokoju nr 15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                Wójt Gminy Dmosin

                                                                                                                                     Danuta Supera

_____________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 09.09.2010r.

 

                                                                                 Wszyscy Wykonawcy

Z.P. 341/8/1/2010

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi gminnej Szczecin Osiny”

            W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego
na „Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny Zamawiający na podstawie z art. 38 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)   przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

Pytanie 1

W związku z przetargiem „Przebudowa drogi gminnej Szczecin – Osiny ‘ mam pytanie: jaka jest przewidziana kategoria ruchu?

W dokumentacji opisano drogę klasy D

W kosztorysie i przedmiarze opisano KR 2

Jednak w Specyfikacji opisano co innego

 Odpowiedź:

Na drodze gminnej  Szczecin Osiny należącej do klasy D należy przyjąć Kategorie Ruchu KR-2

 

                                                                                              Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                  Danuta Supera

 

 _______________________________________________________________________________________________________________

Numer ogłoszenia: 287760 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 235015 - 2010 data 30.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin w pokoju nr 15a..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin w pokoju nr 15a..

                                                                                                                Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                    Danuta Supera 
_______________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 13 września 2010r.

 

                                                                                              Wszyscy Wykonawcy

 

 

Z.P. 341/8/2/2010

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi gminnej Szczecin Osiny”

Zamawiający na podstawie z art. 38 ust. 4 i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)   zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia w zakresie terminu składania ofert.

Termin składania ofert zostaje zmieniony z dnia 15 września 2010r. godz. 10:00 na dzień

22 września 2010r. godz. 10:00

 

W związku z powyższym treść SIWZ w Rozdziale 14. Opis sposobu przygotowania pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Opakowanie i adresowanie oferty.

Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

 Nadawca:

Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat:

                        ................................................................................................................

                                                                   OFERTA NA

                                                        Przetarg nieograniczony na

                                                        „Przebudowa drogi gminnej Szczecin – Osiny”

                                                  NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

                                                                   22 września 2010 r. godz. 10:30

Rozdział 15.  Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert.  pkt 1 i pkt. 3 otrzymuje brzmienie:

 1. Ofertę należy złożyć  Zamawiającemu w jego siedzibie w Urzędzie Gminy Dmosin,  Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pokój nr 15A , w  terminie
do dnia 22 września 2010 roku, godz. 10 : 00

3. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin,
Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin  w sali konferencyjnej (parter)
dnia 22 września  2010r. roku, godz. 10 : 30”

                        Zmiana terminu składania ofert została wprowadzona ze względu na potrzebny dodatkowy czas na opracowanie odpowiedzi na otrzymane zapytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 Wprowadzona zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieścił
w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie pod numerem 287760-2010
w dniu 13.09.2010r. o zmianie ogłoszenia nr 235015-2010 z dnia 30.08.2010r.

                                                                                                                     Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                         Danuta Supera

 ____________________________________________________________________________________________________________

Numer ogłoszenia: 258631 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 235015 - 2010 data 30.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny obejmujących następujący zakres rzeczowy: Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1,86 km Przepusty - Przepusty rurowe z rur betonowych o średnicy 40 cm - 5 szt. Roboty ziemne - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 8 250,00m2 Podbudowa - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 8 814,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 8 232,40 m2 Nawierzchnia - Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 8 232,40 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t. 7 781,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa ścieralna, grub .warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t. - 7 781,00 m2 Roboty wykończeniowe - Plantowanie poboczy - wyrównywanie z uzupełnieniem. Materiał - pospółka 767,74 m - Plantowanie poboczy - profilowanie i zagęszczanie -3 800,00 m2 Oznakowanie - Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 5,00 szt - Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 - 9,00 szt Roboty rozbiórkowe - ułożenie przepustów - Ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm - 6,15 m2 - Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm - 6,15m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o po .łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do1 km. Grunt kat. III-IV - 6,30m3 - Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył. do 5t,przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych. Grunt I-IV - 6,30m3 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 6,97m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t - 6,15m2 - 6,15m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ,warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 6,15m2 Nasadzenia - Sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.I-II z zaprawą dołów całkowitą, ziemia urodzajna o średn. I głęb. 0,5 m- 63 szt. Wysokość drzewka minimum 1,80 m. Obwód pnia minimum 4 cm 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA : Projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót określony w przedmiarze robót. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany okres gwarancji - co najmniej 36 miesięcy liczonej od daty odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru. 6. Wykonawca ubezpieczy budowę i roboty z tytułu szkód losowych i odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej wartości brutto podanej w ofercie zgodnie z zapisami § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny obejmujących następujący zakres rzeczowy: Roboty przygotowawcze - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1,86 km Przepusty - Przepusty rurowe z rur betonowych o średnicy 40 cm - 5 szt. Roboty ziemne - Ręczne formowanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi. Grunt kategorii I-II - poszerzenie korpusu drogi. 150,00m3 -Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 8 250,00m2 Podbudowa - Podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm -5715,17m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm 8 814,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 8 232,40 m2 Nawierzchnia - Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 8 232,40 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t. 7 781,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa ścieralna, grub .warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t. - 7 781,00 m2 Roboty wykończeniowe - Plantowanie poboczy - wyrównywanie z uzupełnieniem. Materiał - pospółka 767,74 m - Plantowanie poboczy - profilowanie i zagęszczanie -3 800,00 m2 Oznakowanie - Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 5,00 szt - Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 - 9,00 szt Roboty rozbiórkowe - ułożenie przepustów - Ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm - 9,23 m2 - Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm - 9,23m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o po. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do1 km. Grunt kat. III-IV - 3,74m3 - Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył. do 5t,przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych. Grunt I-IV - 3,74m3 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -9,23m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t - 9,23m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ,warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 9,40m2 Nasadzenia - Sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.I-II z zaprawą dołów całkowitą, ziemia urodzajna o średn. I głęb. 0,5 m. Wysokość drzewka minimum 1,80 m. Obwód pnia minimum 4 cm. - 63 szt Wycinka drzew i krzewów - Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 26-35 cm 6 szt. - Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi na odległość 30 m-p - Mechaniczne karczowanie zagajników średnich 31-60% powierzchni 0,04 ha Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA : Projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót określony w przedmiarze robót. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany okres gwarancji - co najmniej 36 miesięcy liczonej od daty odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru. 6. Wykonawca ubezpieczy budowę i roboty z tytułu szkód losowych i odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej wartości brutto podanej w ofercie zgodnie z zapisami § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin w pokoju nr 15a...
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin w pokoju nr 15a...
    ____________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 21.09.2010r.

 

                                                                       Wszyscy Wykonawcy

                                                                                

Z.P. 341/8/2/2010

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi gminnej Szczecin Osiny”

           W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego
na „Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny Zamawiający na podstawie z art. 38 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)   przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 Pytanie 1

„W km. ok. 2+600 konieczne jest wycięcie i wykarczowanie krzewów na powierzchni
ok. 10m2 oraz 2 szt. drzew o średnicy ok. 15 cm.

W km 1+500 – 1+800 należy wyciąć i wykarczować krzewy na powierzchni ok. 250 m2

Przedstawiony kosztorys ofertowy nie obejmuje wycinki i karczowania.”

 Odpowiedź

Zamawiający dodaje do przedmiotu zamówienia wycinkę drzew i krzewów w związku
z czym zmienia się treść SIWZ w zakresie przedmiaru robót , który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.

Pytanie 2

„Projekt przewiduje wykonanie podsypki piaskowej gr. 5cm w lokalizacji od km 0+669,34
do km 1+860, której nie ujęto w przedmiarze. Czy przedmiotowa podsypka będzie wykonana, jeżeli tak to na jakiej powierzchni?”

Odpowiedź

Przedmiotowa podsypka będzie wykonywana w związku z czym  Zamawiający zmienia treść SIWZ w zakresie Przedmiaru robót , który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1
do niniejszego pisma.

 Pytanie 3

„W km 2+600 – 2+800 istniejąca szerokość korony drogi wynosi ok. 4,0m, a wiec tyle,
co projektowana szerokość jezdni. W związku z tym do wykonania jest poszerzenie korpusu drogi, czyli dodatkowe roboty ziemne.”

Odpowiedź

Należy wykonać poszerzenie korpusu drogi na tym odcinku w związku z czym Zamawiający zmienia treść SIWZ w zakresie przedmiaru robót , który otrzymuje brzmienie zgodnie
z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.

 Pytanie 4

Na odcinku, gdzie wcześniej wykonano nawierzchnię bitumiczną zaprojektowane są trzy przepusty oraz na odcinku drogi dwa przepusty. W przedmiarze zakres robót rozbiórkowych
i odtworzeniowych dla pięciu przepustów przyjęto tylko na powierzchni  6,15m2, co jest  ilością kilkukrotnie zaniżoną.”

 Odpowiedź

 Zamawiający zmienia treść SIWZ w zakresie Przedmiaru robót , który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.

            Jednocześnie wyjaśniam, że zakres robót odtworzeniowych dotyczy tylko trzech przepustów, które są zaprojektowane na odcinku drogi już wykonanej, natomiast dwa przepusty są do wykonania na odcinku drogi , która jest do wykonania w przedmiotowym zamówieniu. w związku z czym nie ma konieczności wykonywania robót odtworzeniowych dla przepustów które są do wykonania na odcinku drogi na którym będzie wykonywana nawierzchnia asfaltowa w zakresie przedmiotowego postępowania.

 Pytanie 5

„Czy Zamawiający zmieni kosztorys o dodatkowe pozycje oraz prawidłowe ilości robót?”

Odpowiedź

Zamawiający zmienia treść SIWZ w zakresie Przedmiaru robót , który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.

 Pytanie 6

„Ponadto w załączniku nr 10 do SIWZ, który Wykonawca ma wypełnić i załączyć do składanej oferty, Zamawiający wymaga podania nazwy i danych dotyczących Podwykonawcy.

Pragniemy nadmienić, ze zgodnie z art. 36 ust. 4 może żądać jedynie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy.
W związku z tym prosimy o zmianę zapisów w w/w załączniku”

 Odpowiedź

Załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego pisma

            Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)  wprowadza zmianę
do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu
w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn.: „Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny w zakresie przedmiaru robót, który otrzymuje brzmienie zgodnie
z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma. Wprowadzona zmiana przedmiaru robót zmienia opis przedmiotu zamówienia w związku z czym SIWZ w  Rozdziale 2 pkt. 2 Opis przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienie:

 „Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.:

„Przebudowa drogi gminnej Szczecin - Osiny”

obejmujących następujący zakres rzeczowy:

Roboty przygotowawcze

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym - 1,86 km

Przepusty

- Przepusty rurowe z rur betonowych  o średnicy 40 cm - 5 szt.

Roboty ziemne

- Ręczne formowanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi. Grunt kategorii I-II - poszerzenie korpusu drogi. 150,00m3

-Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI - 8 250,00m2

Podbudowa

- Podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm -5715,17m2

- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm       

  8 814,00 m2

- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 

   8 232,40 m2

Nawierzchnia

- Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 8 232,40 m2

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t. 7 781,00 m2

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ,warstwa ścieralna, grub .warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t. - 7 781,00 m2

Roboty wykończeniowe

- Plantowanie poboczy - wyrównywanie z uzupełnieniem. Materiał – pospółka 767,74 m

-  Plantowanie poboczy – profilowanie i zagęszczanie -3 800,00 m2

Oznakowanie

- Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm - 5,00 szt

- Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 – 9,00 szt

Roboty rozbiórkowe - ułożenie przepustów

- Ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm – 9,23 m2

- Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm – 9,23m2

- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o po. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do1 km. Grunt kat. III-IV – 3,74m3

- Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył.  do 5t,przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych. Grunt I-IV – 3,74m3

- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm –9,23m2

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10t – 9,23m2

- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ,warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t – 9,40m2

Nasadzenia

- Sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.I-II z zaprawą dołów całkowitą, ziemia urodzajna o średn. I głęb. 0,5 m. Wysokość drzewka minimum 1,80 m. Obwód pnia minimum 4 cm. - 63 szt

Wycinka drzew i krzewów

- Mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni. Średnice drzew 26-35 cm  6 szt.

- Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi na odległość  30 m-p

- Mechaniczne karczowanie zagajników średnich 31-60% powierzchni 0,04 ha”

    Jednocześnie informuję, że w związku ze zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie przedmiaru robót, która dotyczy wielkości i zakresu zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) przedłuża termin składania ofert do dnia 27.09.2010 roku do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.09.2010 roku o godzinie 10:3

         Wprowadzona zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w związku z czym Zamawiający
na podstawie art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieścił
w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod numerem 258631-2010  w dniu 21.09.2010r.

                                                                                                               Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                  Danuta Supera

 

 __________________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 24 września 2010r.

                                                                                 

                                                                                                          Wszyscy Wykonawcy 

 

Z.P. 341/8/3/2010

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi gminnej Szczecin – Osiny”

 

            W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi gminnej Szczecin – Osiny” Zamawiający  na podstawie art. 38 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) przekazuje treść zapytań wraz
z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 

Pytanie 1:

Czy Zamawiający posiada decyzję na wycinkę 6 szt. drzew i karczowanie 0,04 ha  zagajnika.

 

Odpowiedź:

Uzyskanie decyzji na wycinkę przedmiotowych 6 sztuk drzew i karczowanie 0,04 ha zagajnika leży po stronie Zamawiającego.

                                                                                                               

                                                                                                             Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                  Danuta Supera

 

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 sierpnia 2010 17:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 1872
06 lutego 2012 15:04 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_10_do_siwz__zmiana.doc] z dokumentu.
06 lutego 2012 15:04 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [1przedmiar__zmiana.doc] z dokumentu.
06 lutego 2012 15:04 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [kosztorys_ofertowy_droga_szczenin_osiny.doc] z dokumentu.