Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony pn.:

Dmosin: Konserwacja XVIII wiecznej drewnianej dzwonnicy przy kościele p.w. Wszystkich świętych
Numer ogłoszenia: 259533 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Wszystkich Świętych , Kołacinek 20A, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 46 874 60 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafi Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja XVIII wiecznej drewnianej dzwonnicy przy kościele p.w. Wszystkich świętych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w zakresie prac konserwatorskich zabytkowej dzwonnicy znajdującej się przy kościele p.w. Wszystkich Świętych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie prac konserwatorskich 1- Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej stanu zachowania obiektu przed konserwacją, 2- Rozebranie ceglanej przybudówki 3- Demontaż szalunku, żaluzji okiennych i zdezintegrowanych elementów konstrukcyjnych, 4- Rozebranie pokrycia dachu, rynien i rur spustowych, 5- Konserwacja krzyża i elementóa. metalowych drzwi (zawiasy, skobel) dwonnicy 6- Demontaż podłogi 7- wzmocnienie fundamentów 8- Wymiana podwalin 9- Oczyszczenie i impregnacja dobrze zachowanych elementów drewnianych preparatem do konserwacji drewna w celu zabezpieczenia przed działaniem ognia, grzybów domowych, grzybów pleśniowych oraz owadów - technicznych szkodników drewna, 10- Wymiana zniszczonej części szalunku i elementów konstrukcyjnych i zastąpienie ich nowym drewnem, 11- Wymiana ołacenia dachu 12- Pokrycie dachu gontami 13- Wykonanie i zawieszenie nowych rynien i rur spustowych z blachy miedzianej, 14- Montaż żaluzji okiennych drewnianych, 15- Impregnacja ogniochronna preparatem ogniochronnym, 16- Wykonanie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.42.20.00-1, 45.26.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym: a) co najmniej jedno zadanie polegające za wykonaniu w ramach jednego kontraktu robót budowlanych w zakresie robót wskazanych w przedmiocie zamówienia tj. robót polegających na remoncie lub przebudowie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00zł. ( załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz udzieli informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ , że dysponuje: a) co najmniej jedną osoba do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 z póź zm.) , posiadająca wpis do Izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. Nr 162 poz. 1568). b) co najmniej jedną osobą wyznaczona do prowadzenia prac konserwatorskich, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, która posiada co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków lub jedną osobą posiadającą wykształcenie średnie w zakresie konserwacji zabytków która posiada co najmniej 5 letnia praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 204r. (Dz. U. z 2004r Nr 150 poz. 1579) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ ( załącznik nr 9 do SIWZ) 2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; b) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. d) konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. e) wystąpiła konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia. f) Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym. 4. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; b) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) możliwość zmiany kolejności wykonywania robót. e) możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych. f) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotęumówionego wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 10:00, miejsce: W Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9 , 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane z udziałem środków z budżetu Województwa Łódzkiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 __________________________________________________________________________________________-

 

 

Dmosin, dn. 11 października 2010 r.

           

                                                                     

                                                                      

           

Sygn .akt. 1/2010 

        

                                  INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn.: „Konserwacja XVIII wiecznej drewnianej dzwonnicy przy kościele p.w. Wszystkich Świętych w Kołacinku”

 

            Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r  - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zawiadamia, że w drodze przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia  pn.: „Konserwacja XVIII wiecznej drewnianej dzwonnicy przy kościele p.w. Wszystkich Świętych w Kołacinku”
na realizację zamówienia została wybrana oferta złożona przez:

Wojciech Pawlikowski

Tatrzańska Firma Budowlana

Lichajówki 7

34 – 531 Murzasichle

 

            Oferta została wybrana ponieważ w zakresie ocenianego kryterium oceny ofert określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jakim jest cena uzyskała największą ilość punktów oraz spełnia wymagania określone w przedmiotowym postępowaniu.

           

            W załączeniu przekazujemy nazwy firm, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty oraz streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną w kryterium oceny ofert.

           

            Jednocześnie zawiadamiam, że umowa na realizację zamówienia może być zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2  pkt. 1) lit.a) t.j. przed upływem terminów, o których mowa art. 94 ust. 1  pkt. 2  ponieważ w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.

           

                       

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie
z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych – dział VI „Środki ochrony prawnej”.

 

                                

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta:

Oferta nr 1

Wojciech Pawlikowski

Tatrzańska Firma Budowlana

Lichajówki 7

34 – 531 Murzasichle

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2010 15:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2352
12 października 2010 13:03 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika [zp21.doc] do dokumentu.
12 października 2010 13:03 (Anna Kantorska) - Zmiana danych dokumentu.
21 września 2010 16:14 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika [zestawienie_materialow.doc] do dokumentu.