Dmosin: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010-2011
Numer ogłoszenia: 298853 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010-2011- polegające na prowadzeniu całodobowego, zimowego utrzymania dróg (odśnieżania i usuwania śliskości zimowej) na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dmosin oraz ciągu pieszo turystycznego w centrum miejscowości Wola Cyrusowa i przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin w sezonie zimowym 2010-2011 Do prac przy zimowym utrzymaniu dróg objętych przedmiotem zamówienia należą: - usuwanie śniegu z dróg przy użyciu pługów - zwalczanie śliskości zimowej przez stosowanie mieszanki piasku i soli Opis przedmiotu zamówienia: Prace przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ Zakres prac określa tabela umieszczona w druku oferty (załącznik nr 8 do SIWZ) Wykonawca przedmiot zamówienia będzie wykonywał przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem materiałów Zamawiającego. Zamawiający powierzy Wykonawcy piasek i sól do sporządzenia mieszanki piaskowo -solnej, służącej do zwalczania śliskości na drogach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienia polegającego na wykonywaniu usług zimowego utrzymania dróg, zamówienie to winno obejmować okres minimum czterech miesięcy wykonywania usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie, winien wynikać okres wykonywania usług (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży wykaz środków transportowych -(wzór załącznik nr 3 do SIWZ), z którego będzie wynikać, że dysponuje on minimum dwoma traktorami z urządzeniem do rozsiewania mieszanki piaskowo-solnej, minimum 2 traktorami z pługiem o szerokości minimum 2m., minimum jedną równiarką z pługiem o szerokości minimum 3m., minimum jednym samochodem o mocy min. 150KM z pługiem o szerokości min. 2,5 m wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku dysponowania sprzętem dołączy do wykazu umowę zakupu lub umowę dzierżawy lub umowę leasingu lub fakturę zakupu lub dowód rejestracyjny pojazdu lub inny dokument potwierdzający prawo do dysponowania sprzętem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ (załącznik nr 9) 2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych b) w przypadku usług zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. c) dopuszcza się możliwość zwiększenia i zmniejszenia ilości usług wyszczególnionych w zestawieniu z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. d) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych e) Cena za wykonanie całego przedmiotu zamówienia jak i poszczególnych usług może ulec zmianie w przypadku gdy stawka podatku od towarów i usług VAT zostanie ustawowo zmieniona. W takim przypadku do ceny netto zostanie naliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
z up. Wójta Gminy Dmosin
Sekretarz Gminy
Ewa Rożniata
_____________________________________________________________________________________________________________
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiotem zamówienia jest -Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010-2011- polegające na prowadzeniu całodobowego, zimowego utrzymania dróg (odśnieżania i usuwania śliskości zimowej) na drogach gminnych i...
Termin składania ofert: 2010-11-02
Numer ogłoszenia: 302105 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 298853 - 2010 data 22.10.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
________________________________________________________________________________________________________________
Dmosin, dn. 26 października 2010r.
Wszyscy Wykonawcy
Z.P. 341/ 10/1/2010
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego znak: ZP.341/10/2010 na wykonanie zamówienia
publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie
zimowym 2010/2011”
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759.) wprowadza zmianę do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia
pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010/2011”
w zakresie wskazanego w SIWZ podatku od towarów i usług VAT.
W związku z powyższym Załącznik Nr 8 do SIWZ „Wzór oferty” otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszego pisma.
Jednocześnie informuję, że w związku z wprowadzona zmianą do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy przedłuża termin składania ofert do dnia 8 listopada 2010r. do godziny 10:00
Z uwagi na zmianę terminu składania ofert ulęgają zmianie zapisy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.
Rozdział 14 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:
„Opakowanie i adresowanie oferty.
Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np.koperta) zaadresowanym i opisanym:
Nadawca: .......
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)
Adresat:
..................................................................................................................................
OFERTA NA
Przetarg nieograniczony na
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2010/2011
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
8 listopada 2010 godz. 10:30”
Rozdział 15 „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert” pkt. 1 i 3 otrzymuje brzmienie
„1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w jego siedzibie w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pokój nr 15A , w terminie do dnia 8 listopada 2010 roku,
godz. 10 : 00”
„3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin w sali konferencyjnej (parter) dnia 8 listopada 2010r. roku, godz. 10 : 30”
Zmiana terminu składania ofert prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił
w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie pod numerem 302105-2010
w dniu 26.10.2010r. o zmianie ogłoszenia nr 298853-2010 z dnia 22.10.2010r.
z up. Wójta
Ewa Rożniata
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin