Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony pn.: "Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin"

Dmosin: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin
Numer ogłoszenia w BZP: 233225 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania sieci wodociągowych łączących wodociągi na terenie Gminy Dmosin oraz wykonanie rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wola Cyrusowa - gmina Dmosin zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Sieci wodociągowej łączącej wodociągi Kołacinek - Teresin w rejonie wsi Nadolna Wieś, Nadolna Kolonia - obejmuje budowę sieci wodociągowej przesyłowej z rur PCW Ø 160 mm. o długości 939,00mb.. , - sieć uzbrojona w zasuwy Ø 150 i 100mm i hydranty p. poż Ø 80mm. typu nadziemnego. Zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 303/2008 BG.-7351/309/2008 z dnia 27 października 2008r. 2) Sieci wodociągowej łączącej wodociągi Teresin - Ząbki w rejonie wsi Nadolna Wieś, Kuźmy - obejmuje budowę sieci wodociągowej przesyłowej z rur Ø 110mm o długości 1.277,00mb. oraz przełożenie istniejącego przyłącza - sieć uzbrojona w zasuwy Ø 100 i 80mm i hydranty p.poż Ø 80mm. typu nadziemnego. Zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 353/2008 BG.7351/350/2008 z dnia 19 grudnia 2008r. 3) Sieci wodociągowej łączącej wodociągi Wola Cyrusowa - Dmosin w rejonie wsi Lubowidza, Nowostawy Dolne, Szczecin - obejmuje budowę sieci wodociągowej przesyłowej z rur PCW Ø 110mm. o długości 1.273,00mb - sieć uzbrojona w zasuwy Ø 100 i 80mm i hydranty p.poż Ø 80mm. typu nadziemnego. Zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 98/2009 BG.-7351/94/2009 z dnia 12maja 2009r. 4) Rozbudowa stacji uzdatniania wody we wsi Wola Cyrusowa według projektu obejmuje - dostosowania ujęcia wody do rozbudowanej stacji uzdatniania wody, - rozbudowę stacji uzdatniania wody. Stacja została zaprojektowana na wydajność eksploatacyjną 66,0m3/h. Zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 20/2009 BG.7351/19/2009 z dnia 12 lutego 2009r. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1-pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem -wadium na zamówienie pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin. konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący : Mazowiecki Bank Regionalny S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT - MBREPLPW z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin. (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3- gwarancjach bankowych, 4- gwarancjach ubezpieczeniowych, 5-poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) . 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) co najmniej jedno zadanie polegające za wykonaniu w ramach jednego kontraktu robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej o łącznej długości nie mniejszej niż 1 kilometr b) co najmniej jedno zadanie polegające za wykonaniu w ramach jednego kontraktu robót budowlanych, polegających na budowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody o wydajności minimum 50,00 m3 /h Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi: a) Osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych posiadającą min 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia wydania uprawnień, posiadajacą aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, b) Osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowanymi w branży budowlanej w specjalnosci konstrukcujno-budowlanej, posiadającą min 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia wydania uprawnień, posiadajacą aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, c) Osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budowy w branży instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającą min 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia wydania uprawnień, posiadajacą aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony lub zgodny z prawem lub zasadami sztuki budowlanej sposób; b) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. d) konieczność wykonania robót dodatkowych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. e) wystąpiła konieczność zmiany harmonogramu realizacji robót. f) wystąpiła konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia. g) Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym. 3. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; b) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) możliwość zmiany kolejności wykonywania robót. e) możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych. f) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin. (pokój nr 15a).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

_____________________________________________________________________________________________________________________

WSZYSCY WYKONAWCY

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja systemu zaopatrzenie w wodę
                 w Gminie Dmosin”
    

 

W związku z zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
w postępowaniu przetargowym pn. „Modernizacja systemu zaopatrzenie w wodę w Gminie Dmosin”, zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) przekazuje treść zapytania wraz z wyjaśnieniem dotyczącym zapytania:

 

Pytanie nr 1:

Czy do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. Jeżeli tak, to w jakiej formie: pełnej czy uproszczonej.

 

Odpowiedź:

Zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia – rozdział 18 ust. 6 „Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorysy ofertowe zgodnie
z przedstawioną ceną w ofercie”. W związku z powyższym nie ma konieczności  załączania kosztorysów ofertowych do oferty.

______________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 13.09.2011r.

Wszyscy Wykonawcy

 Z.P. 271/5/2/PN/2011

W związku z otrzymanym zapytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na „Modernizacje systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Dmosin Zamawiający
na podstawie art.38 ust. 2,  w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)   przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 Pytanie 1

„1. W treści SIWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia następująco;

- Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

(…)

3) Sieci wodociągowej łączącej wodociągi Wola Cyrusowa-Dmosin w rejonie wsi Lubowidza, Nowostawy Dolne, Szczecin – obejmuje budowę sieciwodociągowej przesyłowej z rur PCW Ø 110mm.  o długości 1.273,00mb - sieć uzbrojona w zasuwy Ø 100 i 80mm i hydranty p.poż Ø 80mm. typu nadziemnego.
Zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 98/2009 BG.-7351/94/2009
z dnia 12maja 2009r. . …)

 Natomiast w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla Sieci wodociągowej łączącej wodociągi „Dmosin – Wola Cyrusowa” opisana została budowa sieci wodociągowej z przyłączami dla której wykazano zakres nie ujęty w przedmiarach robót a obejmujący wykonania sieci wodociągowej z rur PEHD fi 200mm o długości 177,62mb; studzienek
z kręgów betonowych fi 1000mm; H=2,0m(pod regulatory ciśnienia w ilości 2kpl.

 Prosimy o wyjaśnienie czy wyżej wymienione materiały wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia i należy ująć ich wycenę w kosztorysie ofertowym.”

 Odpowiedź:

Wymienione w zapytaniu materiały nie wchodzą w zakres  przedmiotu zamówienia
i nie należy ujmować ich wyceny w kosztorysie ofertowym.

 W związku z zaistniałymi rozbieżnościami w dokumentach przetargowych Zamawiający
w załączeniu przekazuje prawidłową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dotyczącą sieci wodociągowej łączącej wodociągi Dmosin-Wola Cyrusowa.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 sierpnia 2011 14:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2213
13 września 2011 11:43 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika [2_specyfikacja_techniczna_wykonania__dobra_wola__dmosin1.doc] do dokumentu.
13 września 2011 11:41 (Anna Kantorska) - Zmiana danych dokumentu.
08 września 2011 11:24 (Anna Kantorska) - Zmiana danych dokumentu.