Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony "Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin"

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.dmosin.pl

 --------------------------------------------------------------------------------


Dmosin: Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin
Numer ogłoszenia: 343003 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin- 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych wraz z oddaniem w dzierżawę pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz ich ustawienie w wyznaczonych miejscach. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 1.1) w ilości 5 sztuk o pojemności 5 m3 pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są : -Urząd Gminy Dmosin , Dmosin 9 , - 2 sztuki, -Ośrodek Zdrowia w Nagawkach, Nagawki 16 - 1 sztuka, -Zespół Szkół Samorządowych w Dmosinie , Dmosin 1c - 2 sztuki 1.2) w ilości 3 sztuk o pojemności 1,1m3, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości , na których zlokalizowane są: - Szkoła Podstawowa w Kołacinie , Kołacin 2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Dmosinie (przy kościele) 1 szt. 1.3) w ilości 1 sztuka 240 litrów pojemnik ustawiony będzie na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Szkoła podstawowa w Woli Cytrusowej. 2) odbierania odpadów komunalnych w ilości szacunkowej 400 m3 1.1) z pojemników, o których mowa w pkt. 2.1. p.pkt. 1) 1.2) z pojemników będących własnością Gminy Dmosin ustawionych na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Zespół Boisk Sportowych w Dmosinie Drugim pojemnik o poj. 120 litrów -2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Nagawkach, Nagawki pojemnik o poj. 1,1 m3 3) oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 3.1) w ilości 4 szt. o pojemności 120 litrów wraz z wywozem odpadów z tych pojemników, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: -Ochotnicza Straż Pożarna w Kraszewie- 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Kołacinku - 1 szt. -Świetlica środowiskowa w Osinach - 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Nowostawach Dolnych - 1 szt. 4)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych typu siatka oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych typu siatka w ilości 13 sztuk odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci tworzywa sztucznego znajdujących się w: -Kołacinie przy sklepie G.S. ,( SCh) szt. 1, -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 1, -Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh) szt. 1, -Dmosinie przy Spółdzielni Kółek Rolniczych - sklep G.S. ,(SCh) szt. 1, -Dmosinie przy budynku Urzędu Gminy szt. 1, -Lubowidzy przy byłym sklepie G.S. , (SCh) szt.1, -Ząbkach przy budynku OSP szt. 1, -Osinach osiedle po byłym PGO szt. 1, -Dmosinie przy Szkole Podstawowej szt. 1, -Szczecinie przy sklepie szt.1, -Kołacinie (osiedle po byłym PGR) szt.1, -Nowostawach Dolnych szt.1, 5)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego (tj: typu DZWON) oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego w ilości 18 sztuk, odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci szkła kolorowego i szkła białego znajdujących się w : -Kołacinie przy sklepie G.S. ,(SCh), szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh), szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Dmosinie przy budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1), -Szczecin przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt. 1), -Osiny osiedle po byłym PGO szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt. 1), -Ząbkach przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kołacinie osiedle przy byłym PGR szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1) -Nowostawach Dolnych szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1) 6) Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków komunalnych w Dmosinie Drugim w następującym zakresie: - oddanie w dzierżawę i ustawienie w wyznaczonym miejscu na terenie oczyszczalni ścieków pojemnika w ilości 1 sztuka o pojemności 7m3 w wersji zamkniętej do gromadzenia odpadów komunalnych o kodzie 19.08.05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe - wraz z odbiorem odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia. - odbiór odpadów o kodzie 19 08 01 - skratki - z kontenera KP-7 będącego własnością Gminy Dmosin oraz zwrot - odwóz kontenera na nieruchomość na której zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków w Dmosinie Drugim - odbiór odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.37.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ ( załącznik nr 6) 2.Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3.W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych b) w przypadku usług zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości usług zamiennych z usługami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. c) dopuszcza się możliwość zwiększenia i zmniejszenia ilości zamówionych usług z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. W przypadku zmniejszenia usług zmniejszone zostanie odpowiednio wynagrodzenie. d) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych e) Cena za wykonanie całego przedmiotu zamówienia jak i poszczególnych usług może ulec zmianie w przypadku gdy stawka podatku od towarów i usług VAT zostanie ustawowo zmieniona. W takim przypadku do ceny netto zostanie naliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dmosin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającegow Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin , pokój nr 15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                  z up Wójta
                                                              Arkadiusz Garnys
                                                               Zastepna Wójta

_____________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 343003-2011 z dnia 2011-12-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Dmosin
1.Przedmiotem zamówienia jest -Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin- 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych wraz z oddaniem w dzierżawę...
Termin składania ofert: 2011-12-30

--------------------------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 346547 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 343003 - 2011 data 22.12.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin- 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych wraz z oddaniem w dzierżawę pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz ich ustawienie w wyznaczonych miejscach. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 1.1) w ilości 5 sztuk o pojemności 5 m3 pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są : -Urząd Gminy Dmosin , Dmosin 9 , - 2 sztuki, -Ośrodek Zdrowia w Nagawkach, Nagawki 16 - 1 sztuka, -Zespół Szkół Samorządowych w Dmosinie , Dmosin 1c - 2 sztuki 1.2) w ilości 3 sztuk o pojemności 1,1m3, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości , na których zlokalizowane są: - Szkoła Podstawowa w Kołacinie , Kołacin 2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Dmosinie (przy kościele) 1 szt. 1.3) w ilości 1 sztuka 240 litrów pojemnik ustawiony będzie na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Szkoła podstawowa w Woli Cytrusowej. 2) odbierania odpadów komunalnych w ilości szacunkowej 400 m3 1.1) z pojemników, o których mowa w pkt. 2.1. p.pkt. 1) 1.2) z pojemników będących własnością Gminy Dmosin ustawionych na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Zespół Boisk Sportowych w Dmosinie Drugim pojemnik o poj. 120 litrów -2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Nagawkach, Nagawki pojemnik o poj. 1,1 m3 3) oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 3.1) w ilości 4 szt. o pojemności 120 litrów wraz z wywozem odpadów z tych pojemników, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: -Ochotnicza Straż Pożarna w Kraszewie- 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Kołacinku - 1 szt. -Świetlica środowiskowa w Osinach - 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Nowostawach Dolnych - 1 szt. 4)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych typu siatka oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych typu siatka w ilości 13 sztuk odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci tworzywa sztucznego znajdujących się w: -Kołacinie przy sklepie G.S. ,( SCh) szt. 1, -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 1, -Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh) szt. 1, -Dmosinie przy Spółdzielni Kółek Rolniczych - sklep G.S. ,(SCh) szt. 1, -Dmosinie przy budynku Urzędu Gminy szt. 1, -Lubowidzy przy byłym sklepie G.S. , (SCh) szt.1, -Ząbkach przy budynku OSP szt. 1, -Osinach osiedle po byłym PGO szt. 1, -Dmosinie przy Szkole Podstawowej szt. 1, -Szczecinie przy sklepie szt.1, -Kołacinie (osiedle po byłym PGR) szt.1, -Nowostawach Dolnych szt.1, 5)ustawienia w wyznaczonych przez Zleceniodawcę miejscach pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego (tj: typu DZWON) oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego w ilości 18 sztuk, odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci szkła kolorowego i szkła białego znajdujących się w : -Kołacinie przy sklepie G.S. ,(SCh), szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kraszewie przy sklepie G.S. ,(SCh), szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Dmosinie przy budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1), -Szczecin przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt. 1), -Osiny osiedle po byłym PGO szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt. 1), -Ząbkach przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kołacinie osiedle przy byłym PGR szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1) -Nowostawach Dolnych szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1) 6) Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków komunalnych w Dmosinie Drugim w następującym zakresie: - oddanie w dzierżawę i ustawienie w wyznaczonym miejscu na terenie oczyszczalni ścieków pojemnika w ilości 1 sztuka o pojemności 7m3 w wersji zamkniętej do gromadzenia odpadów komunalnych o kodzie 19.08.05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe - wraz z odbiorem odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia. - odbiór odpadów o kodzie 19 08 01 - skratki - z kontenera KP-7 będącego własnością Gminy Dmosin oraz zwrot - odwóz kontenera na nieruchomość na której zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków w Dmosinie Drugim - odbiór odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia...
W ogłoszeniu powinno być: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest -Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin- 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych wraz z oddaniem w dzierżawę pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz ich ustawienie w wyznaczonych miejscach. Odbiór odpadów co najmniej jeden raz w miesiącu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 1.1)w ilości 5 sztuk o pojemności 5 m3 pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są : -Urząd Gminy Dmosin , Dmosin 9 , - 2 sztuki, -Ośrodek Zdrowia w Nagawkach, Nagawki 16 - 1 sztuka, -Zespół Szkół Samorządowych w Dmosinie , Dmosin 1c - 2 sztuki 1.2) w ilości 3 sztuk o pojemności 1,1m3, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości , na których zlokalizowane są: - Szkoła Podstawowa w Kołacinie , Kołacin 2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Dmosinie (przy kościele) 1 szt. 1.3) w ilości 1 sztuka 240 litrów pojemnik ustawiony będzie na terenie nieruchomości , na których zlokalizowane są: - Szkoła podstawowa w Woli Cytrusowej. 2) odbierania odpadów komunalnych w ilości szacunkowej 400 m3 1.1)Z pojemników, o których mowa w pkt. 2.1. p.pkt. 1) 1.2)Z pojemników będących własnością Gminy Dmosin ustawionych na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Zespół Boisk Sportowych w Dmosinie Drugim pojemnik o poj. 120 litrów -2 szt. - Świetlica Środowiskowa w Nagawkach, Nagawki pojemnik o poj. 1,1 m3 - 1 szt. 3)oddania w dzierżawę i ustawienia w wyznaczonych miejscach pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych: 3.1) w ilości 4 szt. o pojemności 120 litrów wraz z wywozem odpadów z tych pojemników, pojemniki ustawione będą na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są: - Ochotnicza Straż Pożarna w Kraszewie- 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Kołacinku - 1 szt. -Świetlica środowiskowa w Osinach - 1 szt. -Ochotnicza Straż Pożarna w Nowostawach Dolnych - 1 szt. 4)ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, pojemników specjalistycznych typu siatka oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych typu siatka o pojemności 3 m3 w ilości 13 sztuk odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci tworzywa sztucznego znajdujących się w: -Kołacinie przy sklepie G.S. SCh szt. 1, -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 1, -Kraszewie przy sklepie G.S. SCh szt. 1, -Dmosinie przy Spółdzielni Kółek Rolniczych - sklep G.S. SCh szt. 1, -Dmosinie przy budynku Urzędu Gminy szt. 2, -Lubowidzy przy byłym sklepie G.S. SCh szt.1, -Ząbkach przy budynku OSP szt. 1, -Osinach osiedle po byłym PGO szt. 1, -Dmosinie przy Szkole Podstawowej szt. 1, -Szczecinie przy sklepie szt.1, -Kołacinie (osiedle po byłym PGR) szt.1, -Nowostawach Dolnych szt.1, 5)ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego (tj: typu DZWON) oraz wywozu z zapełnionych pojemników specjalistycznych na składowanie szkła białego i kolorowego o pojemności 2,5 m3 w ilości 18 sztuk, odpadów stałych gromadzonych selektywnie w postaci szkła kolorowego i szkła białego znajdujących się w : -Kołacinie przy sklepie G.S. SCh szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Woli Cyrusowej przy starym budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kraszewie przy sklepie G.S. SCh szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Dmosinie przy budynku strażnicy OSP szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1), -Szczecin przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt. 1), -Osiny osiedle po byłym PGO szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt. 1), -Ząbkach przy sklepie szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1), -Kołacinie osiedle przy byłym PGR szt. 2 (szkło białe szt. 1 i szkło kolorowe szt.1) -Nowostawach Dolnych szt. 2 (szkło białe szt.1 i szkło kolorowe szt.1) 6) Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków komunalnych w Dmosinie Drugim w następującym zakresie: - oddanie w dzierżawę i ustawienie w wyznaczonym miejscu na terenie oczyszczalni ścieków pojemnika w ilości 1 sztuka o pojemności 7m³ w wersji zamkniętej do gromadzenia odpadów komunalnych o kodzie 19.08.05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe - wraz z odbiorem odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia. - odbiór odpadów o kodzie 19 08 01 - skratki - z kontenera KP-7 będącego własnością Gminy Dmosin oraz zwrot /odwóz kontenera na nieruchomość na której zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków w Dmosinie Drugim - odbiór odpadów 2 razy w roku w ilości szacunkowej 10 ton w okresie zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającegow Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin , pokój nr 15a..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02 stycznia 2012 r. godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin , pokój nr 15a..

z up. Wójta
Arkadiusz Garnys
zastępca Wójta
__________________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn.28 grudnia 2011r.

 

                                           Wszyscy Wykonawcy

Z.P.271/10/1/PN/2011

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) wprowadza zmiany do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postepowaniu pn."Wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Gminy Dmosin"

W załączeniu pismo dotyczące zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

z up. Wójta
Arkadiusz Garnys
zastępca Wójta

__________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn.30 grudnia 2011r.

 

                                           Wszyscy Wykonawcy

Z.P.271/10/2/PN/2011

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) wprowadza zmiany do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w związku z czym  Załącznik nr 5 do SIWZ Wzór oferty otrzymuje brzmienie:

W załączeniu zmieniony druk wzoru oferty>


 

z up. Wójta
Arkadiusz Garnys
zastępca Wójta

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 grudnia 2011 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2197
09 marca 2012 14:38 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [zmieniony_wzor_ofery.doc] z dokumentu.
09 marca 2012 14:38 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [modyfikacja_siwz.doc] z dokumentu.
09 marca 2012 14:37 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [siwznieczystosci_stale.doc] z dokumentu.