Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie"

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.dmosin.pl

 

--------------------------------------------------------------------------------


Dmosin: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie
Numer ogłoszenia: 203682 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.:Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.:Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Dmosinie w zakresie wykonania - docieplenia ścian i stropodachu, wymiana okien drewnianych na okna PCV oraz instalację odgromową. 3. Szczegółowy zakres zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót, (przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym) przy czym w przypadku rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami, należy przyjąć najszerszy zakres w zakresie przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót , który stanowi element pomocniczy, stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie. konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący : Mazowiecki Bank Regionalny S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT - MBREPLPW z dopiskiem wadium na zamówienie pod nazwą: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie. (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) . 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu w ramach jednego kontraktu robót budowlanych w zakresie którego zostały wykonanie prace temomodernizacyjne budynku o kubaturze minimum 2000,00 m3 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi: a) Osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowanymi w branży budowlanej w specjalnosci konstrukcujno-budowlanej, posiadającą min 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia wydania uprawnień, posiadajacą aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, b) Osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budowy w branży instalacji i urządzeń elektrycznych posiadającą min 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia wydania uprawnień, posiadajacą aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 1.ppkt 1.1. siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do SIWZ ( załącznik nr 9 do SIWZ) 2. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony lub zgodny z prawem lub zasadami sztuki budowlanej sposób lub uniemożliwiającymi spełnienie wymogów technologicznych; b) konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. d) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. e) wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia. f) wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie. g) wystąpienie konieczności zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania, h) w związku z realizacją w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), i) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) konieczność wprowadzenia zmiany w zakresie zastosowanych rozwiązań projektowych dotyczących materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie k) Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym, 4. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; b) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c) możliwość zmiany kolejności wykonywania robót. e) możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych. f) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; g) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia w związku ze zmniejszeniem zakresu robót przez Zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dmosin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można także odebrać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, w godzinach urzędowania Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15A ,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                     Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                        Danuta Supera

_________________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 203682-2012 z dnia 2012-06-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Dmosin
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.:Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.:Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w...
Termin składania ofert: 2012-07-02

--------------------------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 207130 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENI

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 203682 - 2012 data 15.06.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15A ,..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15A ,..

                                                                                         Wójt Gminy Dmosin
                                                                                             Danuta Supera

_____________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn.18 czerwca 2012r..

 

                  

                        Wszyscy Wykonawcy

Z.P.271/4/1/PN/2012

 

Dotyczy : przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia pn.:                     

                 „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie”

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) wprowadza zmiany do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w związku z czym zmianie ulega  kosztorys ofertowy i przedmiar część budowlana.  Dotychczasowy przedmiar robót i kosztorys ofertowy część budowlana staje się nieaktualny.

W załączeniu zmieniony kosztorys ofertowy i przedmiar część budowlana.

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 3 lipca 2012r. godz. 10:00

 

W związku z czym zmianie ulega zapis Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w Rozdziale 14. pkt.1.  , który otrzymuje brzmienie:

 

1.      Opakowanie i adresowanie oferty.

Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu
(np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)

Adresat: ………………………………………………………………………………
                                                    OFERTA NA

                      Przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.:

               „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Dmosinie”

              NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

                                         3 lipca 2012r. godz.. 10:30

W Rozdziale 15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert , który otrzymuje brzmienie:

1. Ofertę należy złożyć  Zamawiającemu w jego siedzibie w Urzędzie Gminy Dmosin,  Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pokój nr 15A , w terminie do dnia 3 lipca 2012 roku, godz. 10 : 00

3. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin  w sali konferencyjnej (parter)
dnia 3 lipca 2012 roku, godz. 10 : 30

Wprowadzona zmiana terminu składania ofert prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4a pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieścił w dniu 18 czerwca 2012r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

                                                                                                  Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                       Danuta Supera

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 czerwca 2012 08:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2147
18 czerwca 2012 13:02 (Anna Kantorska) - Zmiana danych dokumentu.
18 czerwca 2012 12:59 (Anna Kantorska) - Usunięcie załącznika [cz_bud_przedmiar_kosztorys_ofertowy_dmosin.zip] z dokumentu.
18 czerwca 2012 12:55 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika [zmieniony_przedmiar__kosztorys_ofertowy_czesc_budowlana.zip] do dokumentu.