Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony "Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin"

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.dmosin.pl

 

--------------------------------------------------------------------------------


Dmosin: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin
Numer ogłoszenia: 229716 - 2014; data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem jest realizacja zamówienia finansowanego ze środków Unii Europejskiej dla potrzeb realizacji Projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionalnych, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej pn: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w placówkach Oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin w miejscowościach: Dmosin, Kołacin i Wola Cyrusowa następującego asortymentu: 2.1. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki i artykuły plastyczne oraz meble wraz z montażem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Doposażenie kuchni szkolnej w sprzęt i artykuły gastronomiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 4 części z dopuszczeniem składania ofert częściowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji Zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w opisie wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie , sprzęt lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla tego typu wyrobów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6, 39.16.10.00-8, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia- nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia- nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia- nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia- nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginalne zobowiązanie (lub inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) podmiotu, oddającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę i zakres treści zawartej umowy: 2.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, b) zmiany nazwy zadania, c) zmiany osób reprezentujących strony w przypadku zmian w strukturach organizacyjnych stron. 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w sytuacji: a) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji zamówienia, b) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2.6. Wystąpienie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, lub wystąpienie innych okoliczności mających wpływ na wysokość stawki podatku VAT lub zmiany innych podatków i składek . 2.7. Wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie usług w umówiony sposób, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych 2.8. W przypadku dostaw zamiennych możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości dostaw zamiennych z dostawami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dmosin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie, Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej dla potrzeb realizacji Projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionalnych, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej pn: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja Oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki i artykuły plastyczne oraz meble wraz z montażem..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki i artykuły plastyczne oraz meble wraz z montażem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.10.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Doposażenie kuchni szkolnej w sprzęt i artykuły gastronomiczne..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie kuchni szkolnej w sprzęt i artykuły gastronomiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.15.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

                                                                                                                                 Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                                                                                 Danuta Supera

 __________________________________________________________________________________

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 229716-2014 z dnia 2014-07-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Dmosin
1. Przedmiotem jest realizacja zamówienia finansowanego ze środków Unii Europejskiej dla potrzeb realizacji Projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji...
Termin składania ofert: 2014-07-17

--------------------------------------------------------------------------------


Numer ogłoszenia: 236806 - 2014; data zamieszczeniaw BZP: 15.07.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 229716 - 2014 data 09.07.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dmosinie , Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a..

                                                                                                                    Wójt Gminy Dmosin
                                                                                                                       Danuta Supera

__________________________________________________________________________________________________________________

Dmosin, dn. 15.07.2014r.

 Z.P. 271.5.PN.1.2014

                                                               Wszyscy Wykonawcy

 W związku z otrzymanym zapytaniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego
na wykonanie zamówienia pn.: „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin” Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2,  w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. Nr 113, poz. 907, z późn. zm.) przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniem w następującym zakresie:

 Pytanie 1 :

 „Pozycja 1, 9, 18, 28, 38, 49:

 Zamawiający opisuje laptop marki Samsung, który nie jest dostępny w dystrybucji.
Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuści jako równoważny laptop o parametrach:

Przekątna ekranu 15,6” o rozdzielczości min. 1366x768 pikseli

Procesor o wydajności min. 1900 pkt w teście Passmark

Min. 4GB pamięci RAM DDR3 dysk twardy o pojemności min. 1TB

Napęd DVD+/-RW DL

Karta grafiki dedykowana o wydajności min. 900 pkt w teście Passmark z min. 1GB własnej pamięci z portami min. HDMI oraz D-SUB

Bateria 4 komorowa o mocy min. 41Wh

Wbudowana karta wifi b/g/n oraz Ethernet 10/100

Wbudowana kamera 720p

Min. 2xUSB 2.0 oraz min. 1x USB 3.0

System operacyjny Windows 8 lub nowszy

Waga max 2,6kg „

Pytanie 2

„ Pozycja 6, 27, 48, 57

 Zamawiający wprost opisuje tablicę Interaktywną marki Esprit ograniczając konkurencję. Czy Zamawiający dopuści jako równoważną tablicę interaktywną o powierzchni całkowitej min. 175,5cm x 126cm x4,5 cmoraz powierzchni roboczej min. 166,5cm x 116cm oraz wadze min.24 kg?”

 Pytanie 3.

„Czy w pozycji nr 12 Zamawiający przewiduje uchwyt montażowy do projektora z pozycji nr 11? Jeśli tak, to proszę o wyjaśnienie, ponieważ uchwyt ścienny nie nadaje się do montażu z projektorem sufitowym opisanym w punkcie 11, potrzebny jest uchwyt sufitowy opisany np.
w punkcie24”

 Odpowiedź:

Zamawiający w odpowiedzi na powyższe pytania na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. Nr 113, poz. 907, z późn. zm.) wprowadza zmiany do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w związku z czym  szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  określony w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 5.2 Część II – Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki , otrzymuje brzmienie zgodnie
z zmienionym załącznikiem do SIWZ  nr 5.2.  Zmieniony załącznik do Części II - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki. Zmianie ulega również załącznik w części II do Formularza ofertowego.

 Wprowadzona zmiana  dotyczy przedmiotu zamówienia w związku z czym Zamawiający na podstawie art. 12a ust.2 oraz art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) przedłuża termin składania ofert do dnia 18 lipca 2014r.
godz. 10:00
oraz zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia.

 W związku ze zmianą terminu składania ofert zmianie ulega zapis Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale X. pkt.12.,  który otrzymuje brzmienie:

 „12. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu).
Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego
oraz następujące oznaczenie:

Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)

Adresat: Gmina Dmosin, Dmosin 9,  95-061 Dmosin
oferta na wykonanie zamówienia

pn.: „Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin”

znak sprawy :Z.P. 271.5.PN.2014

                         NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

18 lipca 2014r. godz.. 10:30

w Rozdziale XI. pkt.1 i pkt. 2.,  który otrzymuje brzmienie:

„1. Ofertę należy złożyć  Zamawiającemu w jego siedzibie w Urzędzie Gminy Dmosin,  Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pokój nr 15A , w terminie
do dnia 18 lipca 2014 roku, godz. 10 : 00

2. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin  w sali konferencyjnej (parter)
dnia 18 lipca 2014 roku, godz. 10 :30”

 

Załącznik do SIWZ:
1)   nr 5.2.  Zmieniony załącznik do Części II - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki

2) zmieniony  załącznik do formularza ofertowego w części II.

                                                                                      Wójt Gminy Dmosin
                                                                                           Danuta Supera
__________________________________________________________________________________________________________________

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Alicja Włodarczyk - inspektor d/s zamówień publicznych, Jolanta Wojciechowska Kierownik Referatu Oświaty Kultury i Sportu.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lipca 2014 12:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alicja Włodarczyk
Ilość wyświetleń: 2389
01 sierpnia 2014 11:44 (Alicja Włodarczyk) - Usunięcie załącznika [czesc_2_zmieniony_zalacznik_do_formularza_ofertowego.xls] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 sierpnia 2014 11:44 (Alicja Włodarczyk) - Usunięcie załącznika [zmieniony_zalacznik_52_czesc_2_szczegolowy_opis_przed_zam.xls] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 sierpnia 2014 11:44 (Alicja Włodarczyk) - Usunięcie załącznika [zal_5_szczegolowy_opis_przedmiotu_zamoweinia.zip] z dokumentu. (Dokument opublikowany)