Przetargi - archiwum

Wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dmosinie


GŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
tel.(046)874-62-94 wew.19, fax. (046)874-62-94
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 60.000 euro stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 na :
„Wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachu sali gimnastycznej
przy Szkole Podstawowej w Dmosinie”

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia odebrać można nieodpłatnie w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 7, lub za zaliczeniem pocztowym.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia- www.dmosin.bazagmin.pl .
2. Przedmiotem zamówienia polega na :
Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu nad salą gimnastyczną przy Szkole Podstawowej w Dmosinie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 15 listopad 2006r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W przetargu mogą brać udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków kierował się będzie regułą „spełnia albo nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów w ofercie, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

6.1. podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot,

6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających - referencji, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum dwie roboty ;
b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osoby wyszczególnionej poniżej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 5 lat.

6.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie, posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie,
b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie wynosiła łącznie co najmniej do wysokości przedstawionej oferty brutto.

7. Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości 2.000,00PLN ;
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA -100%;
9. Oferty należy składać do dnia 22 września 2006r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert tj 22 września2006r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w sali posiedzeń II piętro ;
10. Termin związania ofertą – 30 dni od daty terminu składania ofert;
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej;
12. Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;

Wójt Gminy Dmosin
Danuta Supera



Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 1690
05 marca 2008 00:39 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumentu