Przetargi - archiwum

Budowa straznicy OSP w Nowostawach Dolnych - stan surowy zamknięty

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia wyrażonej w złotych powyżej 60 000 euro ale mniejszej, niż wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych .
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie:
„Budowa strażnicy OSP w Nowostawach Dolnych – stan surowy zamknięty”
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie: www.dmosin.bazagmin.pl

Określenie przedmiotu zamówienia
Realizacja będzie polegała na wykonaniu stanu surowego zamkniętego budynku użyteczności publicznej mieszczący strażnicę Ochotniczej Straży Pożarnej.

Parametry budynku :
 Pow. zabudowy 755 m2
 Pow. użytkowa 922 m2
 Kubatura 4 757 m3
 Liczba kondygnacji nadziemnych : 1 + ½
 Podpiwniczenie – brak
 Wysokość kondygnacji parteru : 3,00m. i 4,50 – 6,30 m.

Opis architektoniczno - budowlany robót
1. Fundamenty żelbetowe wylewane ,
2. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych lub z materiałów równoważnych ,
3. Ściany murowane z bloczków keramzytobetonowych ,,alfa” lub z materiałów równoważnych,
4. Stropy – kanałowe i żelbetowe wylewki ,
5. Schody wewnętrzne żelbetowe wylewane,
6. Słup , belki , wylewki stropowe - żelbetowe wylewane,
7. Nadproża żelbetowe prefabrykowane typu L i żelbetowe wylewane,
8. Dach drewniany systemowy z dźwigarów deskowych prefabrykowanych kryty blachodachówką z obróbkami systemowymi , wyłaz dachowy systemowy , rynny i rury spustowe z PCV , podsufitka pod okapem z płyt typu siding ,
9. Okna z PCV , dachowe drewniane ,
10. Drzwi zewnętrzne : z PCV i stalowe ,
11. Wrota garażowe segmentowe ,
12. Przewody wentylacyjne SPIRO obudowane ściankami z cegły pełnej budowlanej , ponad dachem z cegły klinkierowej , czapki kominowe żelbetowe ,
13. Komin dymowy z cegły pełnej , ponad dachem z cegły klinkierowej , z wkładem ze stali kwasoodpornej i nasadą kominową ,
14. Wyłaz stropowy ze schodami nożycowymi .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne- kod CPV 45111200-0
2. Betonowanie - kod CPV 45262311-4
3. Zbrojenie – kod CPV 45262310-7
4. Roboty murarskie - kod CPV 45262500-6
5. Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów - kod CPV 45421100-5
6. Roboty izolacyjne - kod CPV 45320000-6
7. Wykonywanie konstrukcji dachowych – kod CPV 45261100-5
8. Wykonywanie pokryć dachowych - kod CPV 45261210-9
9. Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe - kod CPV 45450000-6

Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;

Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wykonanie zamówienia
do 31 sierpnia 2009r.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych,spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tj.:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1 podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej" ustawą" , zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l
pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe
dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 3 roboty budowlane, potwierdzone referencjami zamawiającego.
b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 5 lat.

4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez
Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie, posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie,
b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów
złożonych przez wykonawców w ofercie. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na
zasadzie spełnia/nie spełnia.

Zamawiający wymaga zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 15.000,00 PLN;
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA -100%;
Oferty należy składać do dnia 10 lipca 2007r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 15a. Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Urzadzie Gminy w sali konferencyjnej;
Termin związania ofertą – 30 dni od daty terminu składania ofert;
Zamawiający nie zamierza zawierania umowy ramowej;
Zamawiający nie zamiarza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
Osoba upowżniona do kontaktów: Alicja Włodarczyk tel./fax (046)874-62-94
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 08.06.2007r.


Wójt Gminy Dmosin
Danuta Supera


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2589
05 marca 2008 00:39 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumentu