OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia wyrażonej w złotych powyżej 14 000 euro ale mniejszej, niż wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177, z późn. zm.)
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Wykonanie termomodernizacji wraz z remontem i dostosowaniem do obowiązujących przepisów budynku ośrodka zdrowia w Nagawkach "
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie: www.dmosin.bazagmin.pl
Określenie przedmiotu zamówienia
Realizacja będzie polegała na wykonaniu przebudowy i dostosowania do obowiązujących przepisów pomieszczeń przychodni zdrowia wraz z realizacją pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonaniu termomodernizacji budynku i zagospodarowania terenu wokół budynku zlokalizowanego na działkach 201/1, 202/5, 202/6, 202/7 w Nagawkach oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku zlokalizowanym na działkach 202/2, 201/3 i 201/4 w Nagawkach.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projektach budowlanym, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1. Roboty ziemne - kod CPV 45111200-0
2. Roboty rozbiórkowe - kod CPV 45111000-8
3. Izolacja cieplna - kod CPV 45321000-3
4. Roboty murowe - kod CPV 45262500-6
5. Roboty tynkarskie - kod CPV 45410000-1
6. Roboty malarskie - kod CPV 45442100-8
7. Instalowanie drzwi i okien - kod CPV 45421100-5
8. Pokrycia i obróbki blacharskie - kod CPV 45260000-7
9. Roboty w zakresie nawierzchni dróg - kod CPV 45233220-7
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wykonanie zamówienia
do 30 sierpnia 2008r.
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą dokumenty potwierdzające
spełnienie tych warunków zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią
warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1 podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej" ustawą" , zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 3 roboty budowlane, potwierdzone referencjami zamawiającego.
b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 5 lat.
Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży elektrycznej
powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika robót minimum 5 lat.
Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży sanitarnej
powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika robót minimum 5 lat.
4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez
Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie, posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 30 % wartości brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie,
b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów
złożonych przez wykonawców w ofercie. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 15.000,00 PLN;
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA -100%;
Oferty należy składać do dnia 27 grudnia 2007r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 15a. Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w pokoju 15a;
Termin związania ofertą – 30 dni od daty terminu składania ofert;
Zamawiający nie zamierza zawierania umowy ramowej;
Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
Osoba upoważniona do kontaktu : Alicja Włodarczyk tel/fax (046) 874-62-94
Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2007r.
Wójt Gminy Dmosin
Danuta Supera
Dmosin, dn. 2007-12-03
-------------------------------
0
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin