Przetargi - archiwum

Dostawa oleju opałowego na sezon grzewczy 2007/2008

GŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
tel.(046)874-62-94 wew.24, fax. (046)874-62-94
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.)na :
„Dostawę lekkiego oleju opałowego na sezon grzewczy2007/2008 ”
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia odebrać można nieodpłatnie w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 15a, lub za zaliczeniem pocztowym.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia- www.dmosin.bazagmin.pl .
2. Przedmiot zamówiena.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego Ecoterm Plus
w ilości 133.000 l nas sezon grzewczy 2006/2007 do kotłowni :
• Urzędu Gminy Dmosin w ilości 34.000 l.
• Zespół Szkół Samorządowych w Dmosinie w ilości 44.000 l.
• Szkoły Podstawowej w Kołacinie w ilości 18.000 l
• Ośrodka Zdrowia w Nagawkach w ilości 30.000 l
• Świetlicy Profilaktyczno – Wychowawczej w Nagawkach w ilości 7.000 l.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
4. Termin wykonywania zamówienia: do 30 kwietnia 2008 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W przetargu mogą brać udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków kierował się będzie regułą „spełnia albo nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów w ofercie, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

6.1. podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot,

6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,

b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,
c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot,
6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających - referencji, że dostawy te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 3 dostawy ;
b) Wykazu niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Należy podać minimum 2 pojazdy przydatne do realizacji zamówienia;

6.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
7. Zamawiający wymaga zabezpieczenie złożonej oferty wadium w wysokości 2.000,00PLN ;
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : CENA -100%;


9. Oferty należy składać do dnia 21 września 2007r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Dmosin pokój nr 15a. Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert tj 21 września 2007r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 15a
10. Termin związania ofertą – 30 dni od daty terminu składania ofert;
11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej;
12. Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;


Wójt Gminy Dmosin
Danuta Supera
Dmosin, dn. 13 wrzesień 2007r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2218
05 marca 2008 00:39 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumentu