Przetargi - archiwum

Renowacja i modernizacja przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia



Roboty budowlane



Publikacja obowiązkowa





SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW



Nazwa:

Gmina Dmosin

Adres pocztowy:

Dmosin 9

Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:

Dmosin 95-061 łódzkie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Alicja Włodarczyk Telefon :046 8747485

E-mail: Fax:

ugdmosin.zp@wp.pl 046 8746294

Adresy internetowe

Ogólny adres zamawiającego (URL):

www.dmosin.bazagmin.pl







Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów







Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów





Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów







I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI



Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa



Przedmioty działalności :

Ogólne usługi publiczne





Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających



Tak



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego



Renowacja i modernizacja przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin



II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług





(a) Roboty budowlane



Wykonanie





Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:



Dmosin, gmina Dmosin, powiat Brzeziński, Woj. Łódzkie









II.1.2) Ogłoszenie dotyczy:



Zamówienia publicznego



II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej



nie dotyczy







II.1.4) Określenie przedmiotu zamówienia



Remont i modernizacja przedpola zabytkowego kościołabędzie polegać na : - wykonanie podcudowy oraz wykonanie nawierzchni placu - montaż elementów małej architektury i oświetlenia - urządzenie zieleni - wymiana cokołu ogrodzenia i renowacja postumentu figurki Matki Boskiej - renowacja poprzez obłożenie płytami granitowymi pomnika kombatantów



II.1.5) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego



Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1 podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 3 roboty budowlane, potwierdzone referencjami zamawiająceg. b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 5 lat. Osoba przewidziane do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierowników robót minimum 5 lat. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne. Wymagany staż pełnienia funkcji kierowników robót minimum 5 lat. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie, posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie, b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie wynosiła łącznie co najmniej do wysokości przedstawionej oferty brutto.



II.1.6) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)



Słownictwo główne Słownictwo uzupelniające (jeśli dotyczy)

Glówny przedmiot 45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty

45.23.32.22-1

45.11.27.10-5

45.31.10.00-0





II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej



Nie



II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej



Nie



II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA



Całkowita wielkość lub zakres



W ramach robót drogowych - roboty pomiarowe 0,35 ha - rozebranie krawężników 74m - rozebranie ław 2,775 m3 - wywiezienie gruzu 209,685 m3 - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych i podbudowy 28m - rozbiórka nawierzchni i podbudowy 754 m2 - roboty ziemne 977,85 m3 - ławy fundamentowe 32,047 m3 - profilowanie i zagęszczenie podłoża 2385 m2 - ustawianie krawężników i ścieków 479,4 - podbudowa z chudego betonu 2385m2 - rowki pod krawężniki 5,18 m - warstwa podsypkowa 2393,82 m2 - nawierzchnia z kostki granitowej 2390,905 m2 - montaż znaków drogowych 1 szt. - inwentaryzacja geodezyjna 1 szt. W ramach robót budowlanych z elementami małej architektury - remont pomnika Bohaterów 1 kpl - remont schodów pod Figurą Matki Boskiej 1 kpl - montaż ławek 5 szt, koszy 2 szt., i stojaków na rowery 2 szt. W ramach ukształtowania zieleni - ścinanie drzew piłą mechaniczną 20 szt. - wywożenie dłużyc, karpin i gałęzi 10,5 m - ręczne przekopanie gleby 493 m2 - ręczne rozrzucenie żyznej gleby i kory 0,113 ha - wykonanie trawników 493 m2 - sadzenie drzew iglastych, liściastych i krzewów 511 szt W ramach oświetlenia placu - kopanie rowu dla kabla 60,8 m3 - nasypywanie piasku 190 m - ułożenie rur osłonowych, kabli i uziomów 474 m - zasypywanie rowów 60,8m3 - zarobienie końca kabla 22 szt. - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, wysięgników i opraw 48szt. - montaż przewodów do opraw 11 kpl. - badanie linii 11 odc - złącze kablowe 1 kpl - urządzenie rozdzielcze 1 szt.



II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Wymagany



Data zakończenia 30/06/2007



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



Informacja na temat wadium



10.000,00 PLN



III.2) WARUNKI UDZIAŁU



INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE



Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):



1 W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1.1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. 1.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:



Zamawiajacy dokona oceny spełniania wymaganych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonych dokumentów. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/niespełnia.



Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):



Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1 podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 3 roboty budowlane, potwierdzone referencjami zamawiająceg. b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika budowy minimum 5 lat. Osoba przewidziane do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierowników robót minimum 5 lat. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne. Wymagany staż pełnienia funkcji kierowników robót minimum 5 lat. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podmioty występujące wspólnie, posiadał/y/ środki własne lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie, b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie wynosiła łącznie co najmniej do wysokości przedstawionej oferty brutto.



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



Przetarg nieograniczony



IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)



nie dotyczy





IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert



Najniższa cena



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna



Nie





IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia



Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)



www.dmosin.bazagmin.pl





IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)



nie dotyczy





IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert



Data: 28/02/2007



Godzina: 10:00



IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty



polski







IV.3.5) Termin związania ofertą



okres w dniach: 30



IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert



Data: 28/02/2007



Godzina: 10:30



Miejsce



w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 7



SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE



VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ



Tak



Jeżeli tak, wskazać projekt/program:



Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006



Ogłoszenie zostało przekazane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29.01.2007r.

Dmosin, dn.20.02.2007r

Dotyczy : Przetargu nieograniczonego na „Renowację i modernizację
przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin”


W związku z zaistniałym błędem w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie „Renowacji i modernizacji przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin” Zamawiający na podstawie art.38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza modyfikację do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załączając prawidłowy załącznik nr 4 do siwz


Załącznik nr 4
do specyfikacji
istotnych
warunków zamówienia
na „Renowację i modernizacje przedpola zabytkowego kościoła w centrum miejscowości Dmosin”.

………………………………………………….
Nazwa i adres Wykonawcy

Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
Wymagane jest wykazanie wykonania minimum trzech przedmiotowych robót budowlanych.

TABELA ZAŁACZNIKA BEZ ZMIAN


Uwaga!
Wykonawca obowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie wraz z informacjami na temat ich realizacji.

.................................................... ……………………………………
/ miejscowość, data / / podpisy uprawnionych
przedstawicieli Wykonawcy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2037
05 marca 2008 00:39 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumentu