Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin , Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj.
łódzkie, tel. 046 8747485, fax. 046 8746294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska
rekreacyjno - sportowego w Dmosinie Drugim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja będzie polegała na wykonaniu płyty boiska sportowo-rekreacyjnego w
Dmosinie Drugim o powierzchni 7521
m² w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Zakres
zamówienia obejmuje : 1. Wytyczenie geodezyjnego płyty boiska oraz wykonanie
inwentaryzacji powykonawczej. 2. Badanie składu chemicznego istniejącego
podłoża. 3. Zdarcia i zmielenia starej darni 4. Profilowania nierówności gruntu
5. Naniesienia materiałów polepszających podłoże na powierzchni płyty boiska -
hydrożel , nawozy w celu zmiany właściwości fizykochemicznych gruntu 6.
Wymieszania materiałów z gruntem rodzimym , spulchnianie podłoża, sortowanie
kamieni i schowanie ich na sam spód warstwy- grubość warstwy do 20 cm 7. Profilowanie i
zagęszczenie podłoża płyty boiska. Profilowanie boiska należy wykonać poprzez
laserowe niwelowanie terenu z nadaniem właściwych spadków. 8. Nawożenie
nawozami specjalistycznymi/ ilość i rodzaj dobrane po badaniach
fizykochemicznych podłoża 9. Wykonanie nawierzchni trawnika sportowego z siewu-
podwójna dawka nasion traw w celu szybkiego zadarnienia płyty boiska 10.
Dostawa i montaż bramek aluminiowych stałych do piłki nożnej w ilości 2 szt. -
Wymiary bramek zgodnie z wymogami PZPN, co do tego typu obiektów. 11. Dostawa:
- samojezdnego wózka nawadniającego -wąż 1 długość 2 x 50 mb ze złączkami -
wózek do węża 12. Przekazanie zamawiającemu dokładnego planu konserwacji boiska
z uwzględnieniem koszenia, podlewania, nawożenia mineralnego , częstotliwości
użytkowania. 13. Pielęgnacja murawy boiska przez Wykonawcę do dnia 30 kwietnia
2009 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga
wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1.1. Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz
złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą
dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z art. 44 Prawa
zamówień publicznych. 1.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie
dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców w
ofercie. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na zasadzie spełnia - nie
spełnia..
- Informacja o
oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty
należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1 podpisane
oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez
każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada
uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy
podmiot, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego
oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 3. W
celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez
wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda
następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
te zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 2 roboty budowlane,
potwierdzone dokumentami - referencjami zamawiającego. 4. W celu
potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez
Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w
przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dmosin , Dmosin 9
, 95 - 061 Dmosin, pokój nr 15a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Wójt Gminy Dmosin
Danuta Supera