OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO
Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, powiat Brzeziński, woj. łódzkie
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia wyrażonej w złotych nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie:
„Audytu energetycznego budynku Szkoły Podstawowej w Kołacinie”
I. Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie Audytu energetycznego dla projektów „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dmosin ETAP II”, na potrzebę złożenia wniosku
o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV. 2. Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV2.1. Termomodernizacja budynków–ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
II. Szczegółowy zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego w budynkach użyteczności publicznej w zakresie termomodernizacji obiektu -budynku Szkoły Podstawowej w Kołacinie oraz zmiany paliwa pierwotnego (oleju opałowego w zainstalowanych kotłach olejowych na paliwa odnawialne (pellety lub inne) zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzoru kart audytu, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. z 2009r. nr 43 poz. 346 z póź.zm. oraz z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów – (t.j. Dz. U. z 2014r. poz.712). wraz z oceną ekologiczną oraz opracowanie zakresu oszczędności energii w związku z planowaną modernizacją energetyczną budynków.
Dla potrzeb audytu- przy brakach dokumentacji budowlanej -wykonać inwentaryzację uproszczoną przewidzianą przepisami jw.
Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji przedmiotu umowy, w przypadku zgłoszenia uwag przez Instytucję Zarządzającą na etapie oceny formalnej i konieczności dokonania korekty, bez dodatkowego wynagrodzenia.
Zamawiający dysponuje archiwalną dokumentacją techniczną budynków, jednak w różnym zakresie. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek przeprowadzenia dokładnej analizy budynku oraz ewentualne pomiary. Dokładna analiza i pomiary budynków mają umożliwić wykonanie stosowanych obliczeń oraz przyjęcie odpowiednich założeń w audytach energetycznych.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WŁ oraz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, przepisami i normami dotyczącymi sporządzania audytów energetycznych.
Dane techniczne dotyczące budynków wg. posiadanej dokumentacji archiwalnej:
Budynek Szkoły Podstawowej w Kołacinie
- powierzchnia zabudowy – ok 1150 m2
- kotłownia olejowa
- Zamawiający jest w posiadaniu archiwalnej dokumentacji projektowej budynku
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich spełnienia:
W postępowaniu mogą wsiąść udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz złożą oświadczenie w tym zakresie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz odpowiednim potencjałem technicznym i osobami z uprawnieniami do wykonywania audytów energetycznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie. Oświadczenie zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik
do ogłoszenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu załączonym do oferty.
IV. Inne warunki
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy zawarte są we wzorze umowy -wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
V. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do pięciu tygodni od dnia podpisania umowy.
VI . Kryteria oceny ofert:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
Oferty Wykonawców będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
CENA -95%;
Termin realizacji zamówienia: - 5%
Informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny:
Kryterium „cena ofertowa”:
Wartość punktowa ceny oferty będzie liczona wg wzoru :
Cena oferty najniższa
wartość punktowa ceny oferty = ------------------------------------------- x 95 pkt
cena oferty badanej
Kryterium „termin realizacji zamówienia”
W zakresie kryterium termin realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega, iż maksymalny termin realizacji zamówienia ustala się maksymalnie na 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zamawiający przy ocenie oferty w zakresie terminu realizacji zamówienia przyzna ilość punktów w następujący sposób:
- oferta z terminem wykonania zamówienia do 4 tygodni otrzyma 5 pkt.
- oferta z terminem wykonania zamówienia do 5 tygodni otrzyma 0 pkt.
Oferty z terminem wykonania zamówienia dłuższym niż 5 tygodni zostaną odrzucone.
Ofertom z terminem krótszym niż 4 tygodnie zostanie przyznana maksymalna ilość punktów w tym kryterium tj. 5 pkt.
Otrzymane punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane, wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty na podstawie kryteriów.
VII Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Oferty należy składać do dnia 2 grudnia 2016 do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Dmosin (Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95 – 061 Dmosin, pok.15a), lub pocztą elektroniczną (inwestycje@dmosin.pl) (Wzór oferty stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Oferta złożona e-mailem musi być złożona w formie zeskanowanej oferty zawierającej podpis Wykonawcy).
Dmosin, dnia 23 listopada 2016r.
Alicja Włodarczyk
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
..............................................
(podpis osoby prowadzącej postępowanie)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Zamawiający informuje, że modyfikuje treść wzoru oferty, który stanowi załącznik do ogłoszenia o udzielenie zamówienia na wykonanie:
„Audytu energetycznego budynku Szkoły Podstawowej w Kołacinie”
w załączeniu zmodyfikowany wzór oferty.
Alicja Włodarczyk
Inspektor d/s Zamówienń PUblicznych
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin