Przetargi - archiwum

Urzymanie gróg gminnych

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

„Utrzymanie dróg gminnych”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax 046 8746294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie dróg gminnych Opis przedmiotu zamówienia: Profilowanie i równanie dróg i poboczy, kopanie, pogłębianie i oczyszczanie rowów przydrożnych o głębokości 0,60m i szerokości do 0,40m wraz z wywozem pozyskiwanego urobku, koszenie traw na poboczach dróg, transport ciągnikiem i samochodem o ładowności 5-10t., układanie przepustów, usuwanie drzew przydrożnych i krzaków oraz zabiegi pielęgnacyjne, montaż znaków drogowych, naprawa dróg o nawierzchni bitumicznej, ścinka poboczy, transport i zakup kruszywa naturalnego, załadunek żwiru, ziemi, rozdrabnianie wyciętych gałęzi, odnawianie linii segregacyjnych i przejść dla pieszych, montaż i ustawianie znaków drogowych z materiałów własnych i powierzonych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 28.52.74.20-2, 28.81.35.00-9, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 45.11.21.00-6, 28.83.20.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złozonych w ofercie.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, (według załącznika nr 6 ). Należy podać minimum po jednym pojeździe przydatnym do wykonywania usług wyszczególnionych w załączniku nr 1); 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin pokój nr 15a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Numer ogłoszenia: 109208 - 2008; data zamieszczenia w BZP: 23.05.2008

 

                                                                                                 z up.Wójta Gminy Dmosin

                                                                                                            Ewa Rożniata

                                                                                                          Sekretarz Gminy

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Alicja Włodarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 maja 2008 15:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 2842
23 maja 2008 15:06 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika.
23 maja 2008 15:05 (Anna Kantorska) - Utworzenie dokumnetu.