Przetargi - archiwum

Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Lubowidza

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego

dla OSP Lubowidza


Numer ogłoszenia: 124073 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna Lubowidza, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lubowidza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 , kategorii 2 , samochód uterenowiony, o mocy silnika min. 200 KM, dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubowidzy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) złożą oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń; 4) spełnią wymagania techniczne określone w załączniku nr 4; 5) zapewnią wymagany okres gwarancji w ilości minimum 24 miesiące; 6)zapewnią wykonanie zamówienia w wymaganym okresie tj. do dnia 31 października 2008r.; Oceną spełniania warunków będzie złożenie wymaganych dokumentów, określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 , ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 i 3 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. , z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 6. 2) świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka-ważne na dzień składania ofert. 3) Spełnienie parametrów techniczno-użytkowych, zawartych w załączniku nr 4 do siwz. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9 , 95 -061 Dmosin, pokój nr 15a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                                                           Prezes OSP Lubowidza

                                                                                         Regina Szczepaniak

 

__________________________________________________________

 

 

 

Dmosin, 11.06.2008 r.

                                                             

                          

                                                              Wszyscy Wykonawcy

Z.P./OSP/1/08

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

       dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Lubowidza”.

 

 

 

Na podst. art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:
Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zamawiający przekazuje treść wyjaśnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o które to w dniu 11 czwerwca.2008 r., zwrócił się jeden z Wykonawców w niniejszym postępowaniu.

 

Pytanie 1

„Czy Zamawiający dopuszcza samochód ze stałym napędem obu osi?”

 

 

Pytanie 2

„Czy Zamawiający dopuszcza samochód z dodatkowym zbiornikiem na płyn AdBlue w celu spełnienia normy czystości spalin EURO 4?”

 

W związku z wpłynięciem zapytań Zamawiający w odpowiedzi na powyższe pytania wprowadza modyfikację do specyfikacji istotnych warunków zamówienia., na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 4
do siwz. w punkcie 1. ppkt. 1.6 oraz w punkcie 1. ppkt 1.8.

W załączeniu zmodyfikowany załącznik Nr 4.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 czerwca 2008 15:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kantorska
Ilość wyświetleń: 3014
12 czerwca 2008 09:23 (Anna Kantorska) - Zmiana treści dokumnetu.
12 czerwca 2008 09:23 (Anna Kantorska) - Zmiana treści dokumnetu.
12 czerwca 2008 09:21 (Anna Kantorska) - Dodanie załącznika.