Przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia wyrażonej w złotych powyżej 14 000 euro ale mniejszej, niż wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)
na „Budowę przyłącza wodociągowego dla potrzeb boiska rekreacyjno - sportowego w Dmosinie Drugim”
Numer ogłoszenia: 189966 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, fax 046 8746294.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb boiska rekreacyjno - sportowego w Dmosinie Drugim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja będzie polegała na wykonaniu przyłącza wodociągowego o długości 135 mb oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp i spełniają wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. 1.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców w ofercie. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1 podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych poniżej w zakresie dotyczącym tych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży sanitarnej powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej. Wymagany staż pełnienia funkcji kierownika robót minimum 5 lat. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin , pokój nr 15a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój nr 15a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
z up. Wójta Gminy Dmosin
Sekretarz Gminy
Ewa Rożniata
Dmosin , dn. 2008-09-02
Wszyscy Wykonawcy
Gmina Dmosin na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w prowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę przyłącza wodociągowego dla potrzeb boiska rekreacyjno - sportowego w Dmosinie Drugim” wprowadza modyfikację do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Modyfikacja dotyczy treści załącznika nr 1 do siwz „Formularz ofertowy”, w którym powstał błąd pisarski.
W treści załącznika nr 1 do siwz „Formularz ofertowy” zapis:
„Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym ogłoszonego przez Gminę Dmosin, na: "Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb boiska rekreacyjno sportowego w Dmosinie Drugim " Oferujemy wykonanie zamówienia - robót budowlanych, polegających na wykonaniu płyty boiska sportowego o powierzchni 7521m2 zgodnie z zakresem zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonym kosztorysem ofertowym:”
otrzymuje brzmienie:
„Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym ogłoszonego przez Gminę Dmosin, na: "Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb boiska rekreacyjno sportowego w Dmosinie Drugim " Oferujemy wykonanie zamówienia - robót budowlanych, polegających na wykonaniu przyłącza wodociągowego zgodnie z zakresem zamówienia określonym
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonym kosztorysem ofertowym:”
W załączeniu prawidłowy druk „Formularza ofertowego”
Załącznik nr 1
do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
na "Budowę przyłącza wodociągowego dla potrzeb
boiska rekreacyjno-sportowego w Dmosinie
Drugim "
……………………….., dn. …………………….
………………………………………………….
Nazwa i adres Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym ogłoszonego przez Gminę Dmosin, na:
"Budowa przyłącza wodociągowego
dla potrzeb boiska rekreacyjno sportowego w Dmosinie Drugim "
Oferujemy wykonanie zamówienia - robót budowlanych, polegających na wykonaniu przyłącza wodociągowego zgodnie z zakresem zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonym kosztorysem ofertowym:
- netto za cały przedmiot zamówienia ……………………………. zł.
(słownie złotych: …………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………).
- podatek od towarów i usług VAT w wysokości 22% w wysokości …………….. zł. (słownie złotych: …………………………………………………..)
- wynagrodzenie brutto za cały przedmiot zamówienia ………………………... zł. (słownie złotych: …………………………………………………………………….).
Oferowane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym obsługę geodezyjną.
2. Zobowiązujemy się wykonać przedmiot zamówienia:
do 30 września 2008 roku
3. Informujemy, że zapoznaliśmy się i akceptujemy warunki przetargu określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokonaliśmy wizji lokalnej w terenie przedmiotu zamówienia.
Do dokumentów przetargowych nie wnosimy zastrzeżeń.
3. Oświadczamy, że:
- uważamy się związani niniejszą ofertą w okresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- w wyznaczonym terminie wniesiemy zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
- w wyznaczonym terminie dokonamy zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- udzielamy zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres …......…………
miesięcy (ce). Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym,
licząc od daty podpisania protokołu odbioru wykonanych robót,
- zamówienie nie zostanie wykonane przez podwykonawców (* /
zostanie wykonane przez podwykonawców w częściach zamówienia określonych w załączniku do oferty (*
- Oferta została złożona na ......................... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od numeru………..do numeru…………..
................................................................. ………………………………
/ miejscowość, data / / podpisy uprawnionych
przedstawicieli Wykonawcy/
(* niepotrzebne skreślić
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dmosin